شناسهٔ خبر: 25729687 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

کلوپ دلیل انتخاب لیورپول به جای منچستریونایتد را فاش کرد

سرمربی آلمانی سرخپوشان مرسی‌ساید از علت انتخاب لیورپول به جای منچستریونایتد برای سرمربیگری سخن گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ پس از پایان همکاری اش با باشگاه بوروسیا دورتموند، مورد توجه چندین باشگاه اروپایی قرار داشت، اما این سرمربی 50 ساله در نهایت در همان سال پیشنهاد باشگاه لیورپول را برای هدایت سرخپوشان مرسی ساید پذیرفت و این تیم را تا حدود زیادی متحول کرد، به طوری که اکنون آنها یکی از بهترین خط حمله های لیگ برتر انگلیس را دارند و به فینال فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا هم رسیده اند، جایی که باید شنبه شب در شهر کیف به مصاف رئال مادرید، مدافع عنوان قهرمانی بروند.

کلوپ در گفت وگو با نشریه «میرر» انگلیس گفت: من عاشق تاریخ و واقعاً عاشق فوتبال هستم. می دانستم که احتمالاً می توانم به لیورپول کمک کنم و آنها هم در این مقطع احتمالاً به من نیاز داشتند. می دانم که در چه کارهایی خوب هستم. وقتی مدیران باشگاه لیورپول به من گفتند که در گذشته چه مشکلاتی داشته اند، با خودم گفتم که" آره، من احتمالاً همان مربی هستم که آنها دنبالش هستند".

وی ادامه داد: لیورپول برندی در کلاس جهانی و بسیار بزرگ است، اما وقتی به مِلوود – محل تمرین تیم فوتبال لیورپول – می روید حس می کنید در جمع خانواده خود هستید. من باید پیشرفت کنم، اما کسی نیستم که صبح به دفترم بروم و کراوات بزنم. همیشه فیلم هواداران لیورپول را می بینم و باید بگویم هرگز چنین چیزی – شور هواداران لیورپول – را در زندگی ام تجربه نکرده بودم.

کلوپ که پس از جدایی اش از دورتموند حتی از منچستریونایتد پیشنهاد داشت، در بخش دیگری از صحبت هایش خاطرنشان کرد: لیورپول یک باشگاه به معنای تمام فوتبالی است. پیش از قبول سرمربیگری لیورپول با باشگاه های دیگر هم مذاکراتی داشتم، اما آنها به معنای واقعی باشگاه فوتبال نبودند و یک چیزی شبیه به بازاریابی بود و باید این و یا آن را امضا می کردم. این اما چیزی نبود که من دوست داشتم. درست است که همه اینها بخشی از فوتبال هستند، اما به نظرم اولویت اول، دوم، سوم و یا چهارم هم نیستند.  

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما