شناسهٔ خبر: 25729545 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

حقی خبر داد:

رفع ۸۵ درصد اختلالات اینترنت در سرویس‌های اینترنتی

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: در پی دستور وزیر ارتباطات ۸۵ درصد اختلالات اینترنت مرتفع شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، مجید حقی درباره نتیجه دستور ۲۴ ساعته وزیر ارتباطات برای رفع اختلالات اینترنتی گفت: با توجه به این دستور و تاکید وزیر بر رسیدگی سریع و موثر درباره اختلالات رخ داده در سرویس‌های اینترنتی، کارگروهی از روز گذشته با حضور مدیران عامل و تیم‌های فنی شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنتی تشکیل شد. این کارگروه با محوریت رگولاتوری، موارد رفع اشکالات و اختلالات را پیگیری کرد.

معاون رگولاتوری ادامه داد: اولویت‌های کارگروه تشکیل شده به ترتیب رفع اختلال کسب و کارهای فعال در بستر اینترنت، اپلیکیشن های پرطرفدار و دیگر کاربردهاست.

حقی درباره نتیجه این اقدامات گفت: در حال حاضر با تلاش‌های به عمل آمده و مستقل از روال‌های متداول مالی و اداری و به‌صورت بسیج همه امکانات و نفرات، حجم اختلالات تا ۸۵ درصد مرتفع شده است. همچنان تا رفع تمام اختلالات فعالیت‌ها ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر پیگیری مداوم سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی افزود: برخی شرکت‌های کوچک‌تر هنوز موفق به رفع نواقص نشده‌اند که تذکرات لازم داده شده و لازم است تلاش بیشتری داشته باشند و در صورت استمرار، لیست این شرکت‌ها اعلام خواهد شد.

نظر شما