شناسهٔ خبر: 25728899 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

اعتراض دانشجویان آمریکایی سخنرانی «هیلی» را ناتمام گذاشت

دانشجویان آمریکایی با سر دادن شعار‌هایی رفتار‌ها و مواضع نیکی هیلی نماینده دایم آمریکا در سازمان ملل را که یکی از بزرگ‌ترین حامیان اسرائیل در دولت آمریکا به شمار می‌رود، محکوم کردند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری مهر: نماینده دایم آمریکا در سازمان ملل در جریان ایراد سخنرانی در دانشگاه هیوستون آمریکا به خاطر مواضعش در قبال کشتار اخیر فلسطینیان به دست نظامیان صهیونیست آماج اعتراض قرار گرفت.

به گزارش  مرکز اطلاع رسانی فلسطین، دانشجویان آمریکایی با سر دادن شعار‌هایی رفتار‌ها و مواضع نیکی هیلی نماینده دایم آمریکا در سازمان ملل را که یکی از بزرگ‌ترین حامیان اسرائیل در دولت آمریکا به شمار می‌رود، محکوم کردند.

یکی از دانشجویان آمریکایی خطاب به هیلی گفت: «دستان تو به خون فلسطینیان آغشته است، تو در کشتار فلسطینیان دست داری، تو شریک جرم اسرائیل هستی.»

این دانشجویان همچنین در صفحه شخصی خود در فیسبوک در بیانیه‌ای بی اعتنایی نسبت به ظلم و ستم علیه ملت‌های مظلوم جهان؛ به ویژه فلسطینیان را به باد انتقاد گرفتند.

در این بیانیه آمده است که نیلی هیلی خودش را وقف سرکوب معترضین به سیاست‌های جنایتکارانه اسرائیل کرده است، او می‌کوشد مانع از تحقیقات در خصوص کشتار‌های اخیر نوار غزه شود.

لازم به ذکر است که نظامیان رژیم صهیونیستی از زمان آغاز تظاهرات بازگشت در ۳۰ مارس گذشته تاکنون ۱۱۲ فلسطینی را به شهادت رسانده و بیش از ۱۳ هزار نفر دیگر را زخمی کرده اند.

نظر شما