شناسهٔ خبر: 25728532 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

زنجان | رونمایی ۲۰ عنوان کتاب دفاع مقدس همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر

R41375/P1377/S6,59/CT11

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارز‌ش‌های دفاع مقدس استان زنجان با ابراز خرسندی از رونمایی ۲۰ عنوان کتاب دفاع مقدس همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: باید فرهنگ خواندن کتاب‌های دفاع مقدس در جامعه بیشتر شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، قاسم محمدی ظهر امروز در ویژه برنامه سوم خرداد با ادای احترام به مقام والای شهدا اظهار داشت: تمام در و دیوار شهر می‌دانند که اعتبار ما از شهدا است.

وی با ابراز خرسندی از رونمایی 20 عنوان کتاب دفاع مقدس همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: باید فرهنگ خواندن کتاب‌های دفاع مقدس در جامعه بیشتر شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارز‌ش‌های دفاع مقدس استان زنجان با بیان اینکه دشمن همواره به دنبال از بین بردن مفهوم جهاد و مقاومت برای نسل جوان است، تصریح کرد: باید نسل جوان را با فرهنگ دفاع مقدسی بیشتر از گذشته آشنا کنیم.

وی با تقدیر از نویسندگان کتاب‌های حوزه دفاع مقدس گفت: کار شما کمتر از رشادت رزمندگان در جبهه‌ها نیست زیرا شما با قلم‌هایتان می‌خواهید نسل جوان‌ را با دفاع مقدس پیوند بزنید و فرهنگ جهاد و شهادت را در جامعه نهادینه کنید.

محمدی گریزی به افتتاح نمایشگاه عکس زد و گفت: این‌ نمایشگاه که تا ششم خرداد ادامه دارد سعی کردیم با زبان هنر رشادت‌های شهدا و رزمندگان را به نسل جوان انتقال دهیم و گاهی اثر یک عکس بیشتر از ساعت‌ها سخنرانی است.

به گزارش تسنیم، در پایان‌ مراسم‌ از 20 عنوان کتاب با حضور جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) و امام جمعه زنجانی رونمایی شد و از نویسندگان این اثر تجلیل شد.

انتهای پیام/ش

نظر شما