شناسهٔ خبر: 25728429 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

حقی‌پور خبرداد:

صدور مجوز ۳۰ موکب اربعین برای لرستانی‌ها در عراق

گروه فرهنگی - رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان به صدور ۳۰ مجوز یک‌ساله موکب‌داری برای لرستان در عراق اشاره کرد و گفت: هدف ما افزایش صدور مجوز برای برپایی موکب‌های بیشتر در اربعین امسال است.

صاحب‌خبر -

صدور مجوز ۳۰ موکب اربعین برای لرستانی‌ها در عراق

به گزارش ایکنا از لرستان، اصغر حقی‌پور، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان، امروز پنج‌شنبه، سوم خرداد در جلسه ستاد اربعین لرستان، در استانداری این استان به استقبال مردم برای ایجاد موکب پذیرایی از زائران سرور و سالار شهیدان، اظهارکرد: در سنوات گذشته برپایی موکب‌ها در نجف و کربلا ساماندهی نشده بود اما امسال با مدیریت بهتر و صدور مجوز برای برپایی موکب در عراق، شاهد افزایش موکب‌های مردم لرستان در عراق خواهیم بود.
وی به پذیرایی از زائران اربعین از ۲۱ استان کشور توسط موکب‌داران لرستان در عراق اشاره کرد و گفت: علاوه‌بر این زائران 9 کشور خارجی نیز توسط موکب‌داران لرستان در اربعین حسینی ساماندهی و پذیرایی شدند.
حقی‌پور به اسکان ۱۴ هزار زائر اربعین حسینی توسط موکب‌های لرستان در عراق اشاره کرد و گفت: روزانه ۴۰ هزار نفر توسط لرستانی‌ها در نجف و کربلا پذیرایی شدند.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان در خصوص کمک‌های جمع‌آوری شده ستاد بازسازی عتبات عالیات جهت هزینه در اربعین حسینی امسال خاطرنشان کرد: مبلغ دو میلیارد ریال به موکب‌های اربعین حسینی کمک شد و امسال نیز تمهیدات ویژه‌ای برای جمع‌آوری کمک‌های مردم به ستاد اربعین در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

نظر شما