شناسهٔ خبر: 25728198 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

در مصاحبه با آبولا

ستاره پرتغال: ایران بهترین تیم آسیاست

مدافع تیم ملی پرتغال، ایران را حریف سرسختی در جام جهانی می داند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات تیم ملی پرتغال چندی است که شروع شده و البته بزرگترین غایب نیز رونالدو است. فوق ستاره رئال خود را برای فینال لیگ قهرمانان مهیا می کند.

 

 

 

 

برونو آلوس، مدافع باتجربه پرتغال، بار دیگر در فهرست نهایی کشورش برای جام جهانی قرار گرفته است.

او که بین سال های 2013 تا 2016 برای فنرباغچه ترکیه بازی می کرد و هم اکنون در عضویت گلاسکو رنجرز قرار دارد، در مورد فضای تمرینات پرتغال به آبولا گفت:« همه چیز خوب پیش می رود و فقط جای رونالدو خالی است. حضور او در تمرینات به سایر بازیکنان نیز انگیزه بیشتری می دهد. رونالدو با خودش به تمرینات شور و حال مضاعفی می آورد. پیوسته با او در ارتباطم و به وی گفتم که آرزو می کنم با رئال قهرمان اروپا شود. یک رونالدوی با روحیه، به ما کمک فراوانی خواهد کرد.»

 

 

 

 

آلوس افزود:« این سومین حضور من در جام جهانی است و مثل همیشه تمام توانم را در زمین خواهم گذاشت. ما در گروه ساده ای قرار نداریم و هدف اولیه ما صعود از گروه است.

در جام جهانی بهترین بازیکنان و بهترین تیم ها حضور دارند و رقیب آسان وجود ندارد. در مورد اسپانیا که نیاز به صحبت نیست. مراکش نیز بهترین تیم آفریقاست و ایران هم بهترین تیم آسیا. مطمئنم که مراکش و ایران حریفان دشواری برای مان خواهند بود و البته ایمان دارم که تورنمنت خوبی را پشت سر خواهیم گذاشت.»

 

نظر شما