شناسهٔ خبر: 25727220 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بهرام‌نیا در گفت‌وگو با فارس:

توان موشکی و حمایت از مقاومت جزء مذاکرات با اروپا نیست/ باید برای مذاکره با اروپا از تاریخ عبرت بگیریم

نماینده نهاوند در مجلس با تأکید بر اینکه رهبری راهکاری شسته‌و‌رفته در اختیار مذاکره‌کنندگان با اروپا ارائه کردند، گفت: توان موشکی و حمایت از جبهه مقاومت در زمره موارد مذاکره با اروپا قرار نمی‌گیرد.

صاحب‌خبر -

حسن بهرام‌نیا عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به شروط رهبر معظم انقلاب جهت مذاکره با اروپا درباره برجام که در سخنرانی روز گذشته در دیدار با مسئولان نظام طرح شد، گفت: ما باید برای مذاکره با اروپا از تاریخ عبرت بگیریم و یادمان باشد که اروپایی‌ها هم همچون امریکا در عمل به تعهدات گذشته خوبی ندارند. 

وی با یادآوری بدقولی سه کشور اروپایی در سال 83 در عمل به وعده‌هایشان طی مذاکرات هسته‌ای اظهار داشت: مسئولان دیپلماسی ما باید آگاهانه و با نصب‌العین قرار دادن این سابقه سوء از سه کشور اروپایی در مسیر مذاکرات حرکت کنند. 

بهرام‌نیا با تأکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب روز گذشته راهکاری شسته و رفته در اختیار تیم مذاکره‌کننده ایرانی قرار دادند، گفت: در این راهکار، منافع ملی ملی لحاظ شده و دایره مذاکرات نیز مشخص شده است.

وی با تصریح بر اینکه توان موشکی ایران و حمایت از جبهه مقاومت در زمره موارد مذاکره با اروپا قرار نمی‌گیرد، بیان داشت: هر چند که مقام معظم رهبری تأکید داشتند که به اروپا هم خوشبین نیستند، اما فرمودند که با اروپا دعوا هم نداریم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تأکیدات مکرر مقام معظم رهبری در طی این سال‌ها بر گره نخوردن اقتصاد کشور به برجام گفت: با وجود توان بالای داخلی، دیگر دولت توجیهی برای رکود و بر زمین ماندن رونق اقتصادی و تولید ملی ندارد. 

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

نظر شما