شناسهٔ خبر: 25726869 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

انتشار نخستین تصاویر از محمد بن سلمان پس از حادثه تیراندازی در نزدیکی کاخ پادشاهی سعودی

خبرگزاری رسمی عربستان نخستین تصاویر از محمد بن سلمان پس از حادثه تیراندازی نزدیک کاخ الخزامی در ریاض را منتشر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه عربی ۲۱، خبرگزاری رسمی عربستان، واس، نخستین تصاویر از محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی را پس تیراندازی نزدیک کاخ پادشاهی سعودی و گمانه زنی‌ها در خصوص تیرخوردن او در حادثه کاخ الخزامی منتشر کرد.

این تصویر که از سوی خبرگزاری رسمی عربستان (واس) منتشر شده، ریاست محمد بن سلمان را در نشست شورای امور اقتصادی و توسعه این کشور نشان می‌دهد.

انتشار نخستین تصاویر از محمد بن سلمان پس از حادثه تیراندازی نزدیک کاخ پادشاهی سعودی

خبرگزاری رسمی عربستان اعلام کرد این شورا در نشست شب گذشته خود در کاخ السلام در جده شماری از موضوعات اقتصادی و توسعه‌ای را مورد بررسی قرار داده است.

انتشار نخستین تصاویر از محمد بن سلمان پس از حادثه تیراندازی نزدیک کاخ پادشاهی سعودی

انتشار این تصاویر در حالی صورت گرفته است که پس از حادثه تیراندازی در نزدیکی کاخ پادشاهی سعودی در ریاض، هنوز فیلم و یا تصاویری که سلامتی محمد بن سلمان را از سوی رسانه‌های مستقل ثابت کند، منتشر نشده است. این تصاویر در حالی منتشر شده است که شماری از گزارش‌ها حاکی از آن است که غیبت ولیعهد سعودی به سبب تیرخوردن او در حادثه تیراندازی اخیر در ریاض است.

جمال ریان، مجری شبکه الجزیره در صفحه توییتر خود در این خصوص نوشت:‌ ای برادران، یک سؤال دارم، خصوصا پس از اینکه غیبت (محمد بن سلمان) طولانی شده است: شاهزاده محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی کجاست؟ آیا هیچ یک از شما فیلمی- و نه عکسی- از فعالیت‌های او مشاهده کرده اید؟

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما