شناسهٔ خبر: 25726844 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

عذرخواهی مجری سابق از بازیگر پرکار

اعتراض پر سر و صدای مجری ممنوع الکار تلویزیون

در برنامه زنده تلویزیون جشن رمضان که از شبکه تهران پخش شد، مجریان برنامه از متین ستوده بازیگر سینما و تلویزیون که سریال «سر دلبران» را در ماه رمضان روی آنتن تلویزیون دارد سوالاتی را مطرح می کنند، لحن سوال پرسیدن مجریان این برنامه، لحن خاصی است. در همین رابطه پوریا تابان، مجری سابق تلویزیون انتقاد تندی از اجرای مجریان این برنامه کرد و نوشت: «خانم متین ستوده از شما عذر مى خواهم من از شما معذرت مى خواهم آنهم تمام قد بخاطر لحن آزار دهنده دوستان و همکارانم.»

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ پوریا تابان  با انتشار ویدئویی از این برنامه در صفحه شخصی خود نوشت: «من از شما معذرت مى خواهم که همکارانم این روزها احساس مى فرمایند مجری گرى، متفاوت بودن، دیده شدن، برتر بودن، در اوج قرار گرفتن تنها یعنى سوالات کلیشه اى و سطحى 3 میلیون سال پیش را با لحن طلبکارانه و باد در غبغب انداختن، پرسیدن.

من از شما معذرت مى خواهم که اوج هنر در اجرا شده سوالات تکرارى، دم دستى، بى ادبانه با لحن نامناسب آنهم در تلویزیون به عنوان یک رسانه فراگیر.

چند سال قبل به همین دلایل و رفتار مشمئز کننده مجرى دیگرى تلفنى از آقاى «امید حاجیلى» هم معذرت خواستم.

این اوج بى ادبى و نامردیست که برخى مجریان حتى اگر دوستان و همکاران من هم باشند به خود اجازه چنین رفتارى را مى دهند.

سرکار خانم «متین ستوده» امروز درد کشورم اسم زن یا مرد بودن کیانوش، کامران، قیصر یا متین نیست.

درد کشورم سوال در مورد عکس و همدردى در اینستاگرام براى سانچى، پلاسکو، زلزله و سقوط هواپیما نیست.

شما ببخشید که مجریان توانمند و محترمى چون آقاى رضا شهیدى فر، سیدجواد یحیوى، محمد سلوکى، پدرام کریمى یا ایکس و ایگرگ خانه نشینند و اوج هنرمان چنین سطح سخیفى از ادبیات در برنامه زنده است.

من از شما معذرت مى خواهم چون این تیکه از برنامه چند روز پیش مرا هم آزار داد.»

 

نظر شما