شناسهٔ خبر: 25726669 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

قم|برخی رسانه‌های استان قم تنها به دنبال حاشیه‌سازی هستند

R7854/P41362/S6,62/CT11

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: متأسفانه برخی رسانه‌ها به دنبال جذب مخاطب و جذب مدیران اجرایی، بیشتر در حال برجسته کردن حوادث هستند و در اصل به مباحث حاشیه‌های بیشتر می‌پردازند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، عبدالله جلالی در نشست صمیمی با اعضای هیئت‌مدیره خانه مطبوعات استان قم که ظهر امروز در ساختمان شورای اسلامی شهر برگزار شد، با اشاره به اهمیت جایگاه رسانه و مقوله اطلاع‌رسانی در جامعه اظهار داشت: ما باور داریم که رسانه‌ها یک ظرفیت بزرگ بوده و قائل به این مهم هستیم که از نظرات متخصصین در همه حوزه‌ها استفاده شود و در همین راستا از نقدهای سازنده با هر گرایش و نگاهی استقبال می‌کنیم.

وی ادامه داد: شورای پنجم سمت‌وسوی سیاسی در ارائه خدمت ندارد و درب شورا به روی همه خبرنگاران با هر نوع نگاه سیاسی باز است، همچنین در راستای تعامل با خبرنگاران مصوبه‌ای به تصویب هیئت‌رئیسه رسیده است که از نقطه نظرات مدیران مسئول رسانه‌ها در جلسات هیئت‌رئیسه استفاده کنیم.

جلالی تأکید کرد: رکن اصلی مباحث جاری در کشور مباحث اقتصادی است، اما به‌دلیل عدم مدیریت مناسب منابع اقتصادی مسیرهای تصمیم‌گیری منحرف‌شده و از سرمایه‌های موجود بهره مناسبی گرفته نشده و صرفاً مبنای کارهای اجرایی وجود منابع مالی است.

وی افزود: عدالت در ارتباط با رسانه‌ها در حوزه مدیریت شهری قطعاً از طرف شورای پنجم پیگیری خواهد شد و به دنبال یک‌رویه اصولی و مناسب در سطح شخصیت خبرنگاران خواهیم بود.

رئیس شورای شهر قم با انتقاد از رویه برخی رسانه‌ها عنوان کرد: متأسفانه برخی رسانه‌ها به‌دنبال جذب مخاطب و جذب مدیران اجرایی، بیشتر در حال برجسته‌کردن حوادث هستند و در اصل به مباحث حاشیه‌های بیشتر می‌پردازند، همچنین متأسفانه مطالب موجود در فضای رسانه‌های قم بیشتر به سمت کپی از منابع مشخص پیش رفته و شاهد تحلیل‌ها و نگاه‌های متفاوت در حوزه‌های مختلف در این زمینه نیستیم.

وی ادامه داد: متأسفانه اطلاع‌رسانی در حوزه مدیریت شهری نیز مورد مطلوب ما نیست و باید به‌سمت ارائه اطلاعات لازم و کارکردهای پروژه‌ها و خدمات به شهروندان باشیم، در یک پروژه همه پیوست‌ها به‌خوبی لحاظ می‌شود اما متأسفانه خبری از پیوست رسانه‌ای نیست، نگاه دوطرفه در همه حوزه‌ها باعث رشد و تعالی شده و عدم این مهم باعث خروج از مسیر خواهد بود.

انتهای پیام/ ز

نظر شما