شناسهٔ خبر: 25726622 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

زندگی نامه شهید فرامرز باقری

گوشه‌ای از زندگی نامه شهید فرامرز باقری یکی از شهدای هشت سال دفاع مقدس را در اینجا بخوانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛حماسه دفاع مقدس روز به روز بالنده‌تر شد و جوانان ما چونان کوهی استوار در برابر تهاجم دشمن ایستادند. مقدس‌ترین و با ارزش‌ترین استقامت، دفاع از عقیده است و بدون شک دوران هشت ساله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از افتخارات بزرگ و بی‌نظیر ایران اسلامی است.
شهادت زندگانی جاودانه یافتن است؛ اوج و عروج تعالی است. شهادت تکامل ایمان و نهایت خلوص قلب‌هاست. شهادت مردن تحمیلی نیست، انتخاب آزادانه و آگاهانه است؛ خلوت عاشق و معشوق است.
شما می‌توانید در ادامه شرح کوتاه زندگی شهید فرامرز باقری یکی از شهدای دوران دفاع مقدس را بخوانید.
شهید فرامرز باقری در سال 1344 در یک خانواده مذهبی در شهرستان عجبشیر متولد شد. دوران کودکی خود را در همان جا طی نمود و سپس همراه خانواده اش عازم ارومیه شد.
تا کلاس سوم راهنمایی در ارومیه به تحصیل نمود و در این نهادها مشغول فعالیت شد . در تظاهرات خیابانی شرکت می کرد و روزی که مسجد اعظم ارومیه را مورد حمله تانک و توپ قرار داده بودند شهید مذکور در پشت بام مسجد با دیگر یاران حفاظت آنجا را برعهده داشت .
بعداز پیروزی نیز در انجمن اسلامی مدرسه شرکت فعالی داشت.سرانجام در روستای بردوک در درگیری با عوامل حزب منحله دموکرات به شهادت رسید.

انتهای پیام/

بیوگرافی شهید فرامرز باقری

برچسب‌ها:

نظر شما