شناسهٔ خبر: 25726603 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جودو گرندپری چین|نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند/ خجسته نخستین نماینده جودو ایران در تاتامی چین

R1434/P1435/S3,30/CT1

قرعه‌کشی رقابت‌های جودوی گرند پری برگزار شد و نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مرحله پنجم از رقابت‌های گرندپری جودو در سال 2018 از روز جمعه 4 خردادماه در شهر "هوهات" چین آغاز خواهد شد و 4 نماینده جودوکشورمان به مصاف رقبای خود خواهند رفت. 

در نخستین روز این مسابقات، فردا(جمعه) و در وزن 66- کیلوگرم، علیرضا خجسته بعد از استراحت در دور نخست، در اولین پیکار خود به مصاف" نیکولاس جاکوب" از کانادا خواهد رفت و در صورت برتری با برنده جودوکاران آمریکا و قزاقستان دیدار خواهد کرد. در این وزن 35 جودوکار به رقابت خواهند پرداخت.

همچنین در روز شنبه (پنجم خردادماه) محمدمحمدی بریمانلو در وزن 73- کیلوگرم به رقابت با رقبای خود خواهد پرداخت. بریمانلو که در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شده است در دور دوم به مصاف "جورج فرناندز" از پرتغال خواهد رفت تا در صورت برتری به مصاف برنده پیکار جودوکاران چین و یونان برود. در این وزن نیز 39 جودوکار به رقابت با بکدیگر خواهند پرداخت.

یکشنبه (ششم خردادماه) و در روز پایانی مسابقات وحید نوری در وزن 90- کیلوگرم در گام نخست به مصاف "اسلام کازبازیف" از قزاقستان می رود. نماینده کشورمان در صورت پیروزی باید با برنده مبارزه چین و ترکمنستان مبارزه کند. در این وزن نیز 29 جودوکار حضور دارند.

در وزن 100+ کیلوگرم نیز جواد محجوب بعد از استراحت در دور نخست با برنده دیدار جودوکاران چین و قزاقستان مبارزه خواهد کرد. در این وزن نیز 22 جودوکار نیز حضور دارند.

انتهای پیام/

نظر شما