شناسهٔ خبر: 25726602 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

دوازدهمین هفته فیلم و عکس کرج برترین هایش را شناخت

​ دوازدهمین هفته فیلم و عکس کرج با حضور چشمگیر فیلمسازان و عکاسان استان البرز برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا - استان البرز : اختتامیه دوازدهمین هفته فیلم و عکس کرج ،با حضور مسولین استانی در سالن سیروس صابر اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرز برگزار و  برگزیدگان بخش عکس و فیلم با حضور مسولین استانی در بخش های مختلف تقدیر شد.

در بخش عکس لوح تقدیر و تندیس دوازدهمین هفته فیلم و عکس تعلق گرفت به حسام حیدرزاده ، علی کاظمی ، مریم خامنه ای ،شیرین احمدیه ، علیرضا گلی ، سمانه علی نژاد ، میلاد فیروزان ، مهدی عسکری پور، باقرساریخانی و محمد رضا درگاهی پور تعلق گرفت .

در بخش فیلم اولی ها نیز از بین کاندید های بهترین فیلم اولی  از بین فیلمهای حس هفتم به کارگردانی مصطفی ماهوری ، تراش به کارگردانی افسون مطلبی ، شکارچی علیرضا یغمایی ، دیگری امیرعلی نقی زاده ، آدرنالین سامیه امجدی و صدیقه شهیدی و اولین سرمشق به کارگردانی اعظم بنادکوکی ،  تندیس و لوح تقدیر بهترین فیلم اولی تعلق گرفت به خانمها سامیه امجدی و صدیقه شهیدی برای فیلم آدرنالین ، اعظم بنادکوکی برای فیلم اولین سرمشق ، افسون مطلبی برای فیلم تراش و علیرضا یغمایی برای فیلم شکارچی 

همچنین در بخش دانشجویی سید رامبد میرشهابی ، مهدی هاشمی و صادق دهقان از دانشگاه فرهنگ و هنر البرز  برنده تندیس و لوح تقدیر شدند 

در بخش تقدیر از فیلمسازان موفق فیلم کوتاه یکسال اخیر  از احمد سید کشمیری برای فیلم هیچ بزرگ بخاطر حضور در جشنواره انسان شناسی فرانسه ، امید شمس برای فیلم شب تولد بخاطر موفقیت در جشنواره فیلم کوتاه تهران ، پوریا پیشوایی برای فیلم تاسوکی  بخاطر موفقیت در جشنواره فیلم کوتاه تهران ، رعنا جوادی برای فیلمنامه سر...باز با اهدای لوح تقدیر و تندیس تقدیر شد.

در بخش اصلی نیز از فیلمهای برگزیده تولیدات انجمن سینمای جوانان استان البرز در یکسال اخیر  در رشته های مختلف  تقدیر شد.

از بین کاندیدا های بهترین صدابرداری از بین حسین گودرزی برای فیلم پیرمرد وقناری ، مسیح سراج برای فیلم درخت خرمالو و پیشگو ، بردیا اردلان برای فیلم آنسوی خیابان ، و میثم قره بلاغی برای فیلم قبل رسیدنتون  جایزه بهترین صدابرداری لوح تقدیر و تندیس هفته فیلم وعکس به حسین گودرزی برای فیلم پیرمرد وقناری و آقای مسیح سراج برای فیلم درخت خرمالو و پیشگو تعلق گرفت.

در  بخش صداگذاری از بین کاندیدا های بهترین صداگذاری از بین  محمد حسین ابراهیمی برای فیلم آنسوی خیابان ، احمد سید کشمیری برای فیلم دور گردون ، محمد علی حسینی برای فیلم آمفتامین ، حامد وقاری برای قبل رسیدنتون ، محمد امین متین برای فیلم هفت آینه هفت روز ، و محمد مهدی جواهریان برای فیلم پیشگو و درخت خرمالو  ،  لوح تقدیر و تندیس به محمد حسین ابراهیمی برای فیلم  آنسوی خیابان و محمد مهدی جواهریان برای فیلم درخت خرمالو و پیشگو رسید .

در بخش تدوین نیز محمد علی حسینی برای فیلم امفتامین و حامد وقاری برای فیلم قبل رسیدنتون لوح تقدیر و تندیس دریافت کردند.

در بخش بهنرین تصویربرداری نیز  از بین کاندیدا های بهترین تصویر  احمد سید کشمیری برای فیلم طعم توت ، محسن سلطاندوست برای فیلم پیرمرد وقناری ، حسین زینال پور برای فیلم هفت آینه هفت روز ، سید جعفر موسوی برای فیلم آنسوی خیابان و محمد رضا مهرآفرین برای فیلم دختری به رنگ آبی  ،  سید جعفر موسوی برای فیلم آنسوی خیابان و اقای محمد رضا مهرافرین برای فیلم دختری به رنگ آبی تندیس و لوح تقدیر دریافت کردند.

در بخش بهترین بازیگری نیز از بین کاندیدا ها ، رضارباط جزی برای فیلم آنسوی خیابان ، اصغر بیات برای  فیلم پیرمرد و قناری ، فایقه شلالوند برای فیلم  پیشگو ، مریم الهامیان برای فیلم تراش ، حسن کدخدا برای فیلم آمفتامین و مجموعه بازیگران قبل رسیدنتون، (آقای حسن کدخدا برای فیلم آمفتامین و خانم فاِیقه شلالوند برای فیلم پیشگو تندیس و تقدیر دریافت کردند).

در بخش بهترین فیلمنامه از بین کاندیدا ها محسن سلطاندوست برای فیلم انتخاب ، مهدی نوری برای فیلم پیرمرد و قناری ، حامد وقاری برای فیلم قبل رسیدنتون ، احمد میرهاشمی  آنسوی خیابان و حسین فلاح آبادی برای فیلم پیشگو نیز سید احمد میرهاشمی برای فیلمنامه آنسوی خیابان و حسین فلاح آبادی برای پیشگو لوح تقدیر و تندیس تعلق گرفت.

در بخش بهترین کارگردانی از  بین کاندیدا ها حسین فلاح آبادی برای فیلم پیشگو ، احمد میرهاشمی برای فیلم آنسوی خیابان ، مهدی نوری برای فیلم پیرمرد و قناری ، احمد سید کشمیری برای فیلم گل وگلدون ، سامان اکبری برای فیلم آمفتامین و حامد وقاری برای فیلم قبل رسیدنتون  ، جایزه میرسد به  مهدی نوری برای فیلم پیرمرد و قناری و احمد سید کشمیری تندیس و لوح تقدیر دوازدهمین هفته فیلم وعکس کرج را دریافت کردند.

در بخش بهترین فیلم تجربی از بین کاندیدا ها  آقای محمد ترکمند برای فیلم ریجکت و خانم ریحانه ستوده برای فیلم درخت خرمالو و ایران خانه تروریست ها به کارگردانی سعید مولایی  لوح تقدیر و تندیس به  آقای محمد ترکمند برای فیلم ریجکت و خانم ریحانه ستوده برای فیلم درخت خرمالو  رسید.

در بخش بهترین مستند نیز از بین کاندید ها مصطفی عبادی برای مستند سمفونی حماسه ، مهدی نوری برای مستند آن مرد در باران آمد ، حسین زینال پور برای مستند هفت آینه هفت روز ،  محمد علی حسینی برای فیلم مستند به عبارت سینما ، و حسین گودرزی برای مستند قاب سرخ  میرسد به  آقای مهدی نوری برای فیلم آن مرد در باران آمد و حسین زینالپور برای فیلم هفت آینه هفت روز لوح تقدیر و تندیس دریافت کردند.

و در بخش بهترین فیلم داستانی از بین کاندید ها آنسوی خیابان  به کارگردانی احمد میرهاشمی ، آمفتامین به کارگردانی سامان اکبری ، قبل رسیدنتون به کارگردانی حامد وقاری و پیشگو به کارگردانی حسین فلاح آبادی  نیز تندیس و لوح تقدیر بهترین فیلم داستانی  به سامان اکبری تعلق گرفت .

جایزه ویژه هیات داوران نیز به آقای حامد وقاری برای فیلم قبل رسیدنتون تعلق گرفت.

در حاشیه این اختتامیه از خانم بیانی فر معاون اسبق انجمن سینمای جوانان استان البرز که در اسفند ماه سال ١٣٦٩ بازنشسته شده بودند  طی لوح تقدیر و تندیس هفته فیلم و عکس تقدیر شد.

 دوازدهمین هفته فیلم و عکس کرج ،با برگزاری دو کارگاه آموزشی با حضور دکتر احمد الستی و کاوه فرزانه با موضوع فیلم کوتاه و عکاسی و همچنین افتتاح نمایشگاه عکس با موضوع آزاد برگزار شد.

 

نظر شما