شناسهٔ خبر: 25726467 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

«پرانتز باز» این هفته با حال و هوای جنگ به خانه ها می آید

دبیرکل اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان در برنامه این هفته «پرانتز باز» از ابعاد مختلف «فرهنگ دفاع مقدس و نوجوانان» سخن می گوید.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

نوزدهمین قسمت از برنامه ی «پرانتز باز» با نگاهی به موضوع «فرهنگ دفاع مقدس و نوجوانان» به گفتگو با حامد علامتی دبیرکل اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان می پردازد. در این گفتگو محورهایی همچون «میزان آشنایی دانش آموزان با فرهنگ مقاومت»، «نقش آموزش و پرورش در انتقال این مفاهیم» «میزان موفقیت در الگو سازی از شهدا» «محصولات فرهنگی تولید شده در این زمینه» مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

گزارش میدانی این قسمت به باغ موزه دفاع مقدس اختصاص یافته است.

پرانتز باز برنامه ای است با رویکرد بررسی اخبار نوجوانان که به صورت هفتگی با اجرای محمودرضا قدیریان و چهار دبیرخبر نوجوان هر هفته جمعه ها ساعت 17 روی آنتن شبکه امید می رود.

در این برنامه علاوه بر بخش گفتگو با مهمانان و گزارش میدانی که به گفتگو با نوجوانان درباره موضوع اصلی برنامه می پردازد، بخش دیگری در نظر گرفته شده که نوجوانان سنین 13 تا 20 سال می توانند به عنوان خبرنگار افتخاری با برنامه همکاری داشته و گزارش های تصویری و ویدئویی خود را برای پخش، به برنامه ارسال کنند.

عوامل تولید این برنامه عبارت اند از: تهیه کننده: محمود فلاح پرویزی، مدیر تولید و جانشین تهیه کننده : سعید احمدی، سردبیر: حسین شکیب راد، کارگردان: بهرام امانی. اجرا: محمودرضا قدیریان، محسن محبی، سید ابوالفضل سیروس نژاد، ساناز احسانی و زهرا محبوب.

مخاطبان این برنامه می توانند کانال پرانتز باز را در پیام رسان سروش و بله با آدرس @omidtv_parantezbaz و در اینستاگرام با نشانی parantezbaz_tv دنبال کنند.

 

 

نظر شما