شناسهٔ خبر: 25725821 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بیش از 5 هزار خبرنگار جام جهانی 2018 را پوشش می دهند

بنا بر اعلام مسئولان برگزاری جام جهانی 2018، بیش از پنج هزار خبرنگار داخلی و خارجی این رقابت های معتبر جهانی را پوشش خواهند داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، تعداد تقاضا برای صدور مجوز پوشش خبری بازی های جام جهانی 2018 روسیه تقریبا سه برابر شده است و از زمان شروع پذیرش درخواست ها، بیش از 5000 نماینده رسانه ای، روسی و خارجی درخواست های خود را به مراکز رسانه ای 11 شهر میزبان ارائه کرده اند.

نمایندگان مطبوعات از حدود 30 کشور سراسر جهان، از آرژانتین و برزیل گرفته تا چین و ژاپن، در طول برگزاری مسابقات جام جهانی ،این رویداد مهم و اتفاقات نزدیک به فوتبال را گرد آوری و منتشرخواهند کرد.
مسابقات فوتبال جام جهانی روسیه  از 14 ژوئن تا 15 ژوئیه در یازده شهر روسیه برگزار خواهد شد. مراکز رسانه ای شهری به خبرنگاران کمک خواهند کرد تا رویدادهای ورزشی در منطقه و شهرهای میزبان را پوشش دهند. مراکز مشابهی در طول برگزاری جام کنفدراسیون ها 2017 و بازی های المپیک زمستانی سوچی در سال 2014 سازماندهی شده بود.
برای خبرنگاران حاضر در جام جهانی برنامه های کاری و فرهنگی متنوعی مانند بازدید از موزه ها گفتگو با سران شهرها و مناطق،مسئولان صنعت گردشگری و ستاره های هنری و فرهنگی تدارک دیده شده است.
انتهای پیام/


حضور گسترده ی خبرنگاران در جام جهانی 2018 روسیه

نظر شما