شناسهٔ خبر: 25724743 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تعطیلی در انتظار معادن بی تعهد+فیلم

معاون عمرانی استاندارقزوین هشدارداد، معادنی که به تعهدات خود عمل نکنند، تعطیل می شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین، معاون عمرانی استاندار درجلسه شورای معادن استان قزوین گفت : به شهرداری هایی که تعطیلی درانتظار معادن بی تعهدطرح دولتی را انجام دهند از طریق واگذاری معادن کمک می شود.

فرخزاد افزود: بسیاری از طرح ها مانند کمربندی اقبالیه و قزوین که توسط شهرداری ها انجام می شود در اصل باید توسط دولت انجام شود.

معاون عمرانی استاندار با اشاره به شهرداری هایی که پروژه های اجرایی دارند، گفت: تلاش می کنیم با اعطای مجوز برداشت از معادن شن و ماسه رودخانه ای، عمومی و انفال به شهرداری ها در پروژه کمربند شهراقبالیه و پروژه کمربند شرق شهر قزوین کمک شود.

فرخزاد افزود: از اواسط سال گذشته اختیارات شورای عالی معادن کشور به شورای معادن استان واگذار شد که در خصوص پرداخت حقوق دولتی توسط معادن،مسائل زیست محیطی معادن و برداشت های بی رویه تصمیم گیری می کند.

پرداخت حقوق دولتی از معادن به دولت ، مسائل محیط زیست وبرداشت از معادن از سایرموضوعاتی بود  که درجلسه شورای معادن گفته شد.

mp4
<div id="video-display-embed-code_2236119" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2136299/2236119?width=565&height=316"></script></div>

نظر شما