شناسهٔ خبر: 25724662 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بیانیه سپاه انصار المهدی (عج) زنجان به مناسبت سوم خرداد

سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان به مناسبت سوم خرداد با صدور بیانیه ای سالروز آزاد سازی خرمشهر را صحنه نمایش هوشمندی و آمادگی ملت ایران برای فائق آمدن بر چالش ها، مشکلات و موانع فراروی کشور دانست.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز زنجان ؛ سپاه انصار المهدی (عج) استان در این بیانیه تاکید کرده است فرجام صدام ، سرنوشت متعرضان به ایران اسلامی است.

بیانیه سپاه انصار المهدی (عج) زنجان به مناسبت سوم خرداد

در بخشی از این بیانیه آمده است: عملیات افتخار آفرین بیت المقدس و فتح الفتوح آزادسازی خرمشهر قهرمان از نقاط عطف دفاع مقدس هشت ساله ملت ایران است که برای همیشه بر تارک تاریخ میهن اسلامی می درخشد و منشاء عزت ، عظمت و بالندگی مردمان این سرزمین و هوشمندی و هوشیاری آنان برابر توطئه ها و نقشه های جبهه دشمنان انقلاب و نظام اسلامی خواهد بود.

این بیانیه درس ها و عبرت های دفاع مقدس و حماسه آزادسازی خرمشهر را برای امروز و فردای کشور آموزنده و الهام بخش قلمداد و تصریح کرده است:سهمگین ترین جنگ و تجاوز که با طراحی و حمایت همه جانبه استکبار جهانی به ویژه با چراغ سبز آمریکا علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران رقم خورد ، تهدید بسیار بزرگی برای موجودیت انقلاب و استقلال کشور به شمار می رفت، امّا با الطاف الهی و به برکت هوشمندی و درایت حضرت امام راحل (ره) و بصیرت مردم و ایثار و فداکاری و شجاعت رزمندگان اسلام به یک "فرصت راهبردی" تبدیل شد.

دراین بیانیه همچنین با تبریک فرخنده روز "آزادسازی خرمشهر" به آحاد ملت شریف و انقلابی ایران تاکید شده است سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همه جانبه آماده برای رویارویی قاطعانه و سلحشورانه با هرگونه تهدید علیه استقلال و تمامیت ارضی ، امنیت ، آرامش و پیشرفت ملت و کشور و دستاوردهای سترگ انقلاب و نظام اسلامی است.

بنیاد اداره کل حفظ آثار ونشر ارزشهای اسلامی  دفاع مقدس استان  هم دربیانیه ای  با تبریک این روز آورده است : جایگاه  ممتاز منطقه ای ونقش تاگیرگذار فرامنطقه ای  امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی  ایران مرهون ایثار ، فداکاری  ودلاور مردانی است که  دردوران  دفاع مقدس وعملیات های بزرگی چون فقتح المبین ، ثامن الئمه ، طریق القدس  حماسه ای ماندگار  آفریدند .

دربیانیه بنیاد اداره کل حفظ آثار ونشر ارزشهای اسلامی  دفاع مقدس استان  همچنین تاکید شده است پشتیبانی  وتبعیت  ازولایت فقیه به عنوان ستون جبعه انقلاب  ومیهن اسلامی  سرنوشت  سازترین عامل  سلامت وامنیت کشور است .

 

 

نظر شما