شناسهٔ خبر: 25724412 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نمایشگاه عکس خرمشهر در اراک گشایش یافت

خبرگزاری شبستان: به مناسبت آزاد سازی خرمشهر نمایشگاه عکس خرمشهر، در نگارخانه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان دایر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، مجموعه تصاویر دیده نشده از ایام آزاد سازی خرمشهر قهرمان که توسط هنرمندان عبدالرضا کیهانی و رضا محمدی از عکاسان پیشکسوت اراکی دوران دفاع مقدس تهیه شده اند همزمان با سوم خرداد و سالروز آزاد سازی خرمشهر به همت حوزه هنری استان مرکزی در نگارخانه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان دایر شد.

 

در این نمایشگاه 25 اثر عکاسی از لحظات پس از آزادسازی خرمشهر، در معرض دید قرار گرفته است و از سوم تا 10 خرداد ماه در دو نوبت صبح و عصر پذیرای علاقمندان است؛ بازدید کنندگان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند به نگارخانه شهید نوربهشت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی مراجعه کنند.

 

لازم به ذکر است، کارگاه شعر و داستان با محوریت آزاد سازی خرمشهر در آستانه سالروز آزاد سازی خرمشهر، به همت واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری استان مرکزی کارگاه های هفتگی شعر و داستان، حوزه هنری استان مرکزی برگزار شد.

 

در این کارگاه شعر که استاد اسدالله عباسیان و تنی چند از شاعران و علاقمندان به شعر حضور داشتند پس از بحث و بررسی مسائل تئوری شعر، هنرمندان کمانی، یساولی، فراهانی، محمودی، علیمرادی و سعیدی به قرائت سروده های خود با محوریت خرمشهر قهرمان و دفاع مقدس پرداختند که با حضور استاد عباسیان مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

 

به همین مناسبت کارگاه داستان نویسی با حضور استاد شاهرویی، هنرمندان به صورت کارگاهی با موضوع دفاع مقدس به نگارش داستان پرداختند؛ قرائت داستان با محوریت آزاد سازی خرمشهر توسط حاضرین از دیگر برنامه های این نشست ادبی بود.

 

 

نظر شما