شناسهٔ خبر: 25724394 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پرداخت تسهیلات بانک کشاورزی موجب اشتغال 700 زنجانی شد

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شعب بانک کشاورزی استان زنجان اعلام کرد: طی سال گذشته پرداخت تسهیلات برای 118 فقره پرونده، اشتغالزایی 700 نفر در این استان را موجب شد.

صاحب‌خبر -

جواد صمدی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طی سال گذشته از محل اعتبار صندوق توسعه ملی برای 118 فقره پرونده تسهیلات پرداخت شد.
به گفته وی، میزان این تسهیلات 346 هزار و 599 میلیون ریال بود که به واحدهای تولیدی و به منظور اشتغالزایی پرداخت شد.
مدیرعامل شعب بانک کشاورزی استان زنجان گفت: این بانک موفق به تحقق 98.7 دهم درصدی پرداخت تسهیلات از اعتبار صندوق توسعه ملی در سال گذشته شد.
صمدی، از پرداخت تسهیلات کاشت، داشت و برداشت برای محصولات کشاورزی بهاره و پاییزه در استان زنجان خبرداد و افزود: اعتبار ابلاغی آن 30 میلیارد و 870 میلیون ریال است.
وی تاکید کرد: کشاورزانی که اقدام به کشت محصولات بهاره می کنند می توانند با معرفی از سوی جهادکشاورزی به بانک کشاورزی در شهرستان ها تسهیلات دریافت کنند.
به گزارش ایرنا، بانک کشاورزی برای طرح های گلخانه ای، در بخش های مکانیزاسیون بخش کشاورزی، پرورش ماهی در قفس و بذرهای گواهی شده نیز تسهیلات بانکی با نرخ 6 درصد سود پرداخت می کند.
علاوه بر این تسهیلاتی برای برقدار کردن چاه های آب کشاورزی با هدف حذف سوخت های فسیلی پرداخت می شود و هیچ محدودیتی در تعداد نفرات و پرونده ها برای پرداخت وجود ندارد.
7325/6085

نظر شما