شناسهٔ خبر: 25724387 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

یزدان‌مهر:

دانشگاه‌ها در ایام ماه رمضان اجازه افزایش قیمت غذا ندارند

رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: قبل از شروع ماه مبارک رمضان با ارسال بخشنامه‌ای به دانشگاه‌ها بر اهتمام به تنوع خدمات مطلوب غذای دانشجویی در ماه مبارک رمضان تاکید شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ از صندوق رفاه دانشجویان، ذوالفقار یزدان مهر در خصوص قیمت غذای دانشجویان در ایام ماه مبارک رمضان گفت: قیمت غذای دانشجویان در ایام ماه مبارک رمضان افزایش نیافته، اما کیفیت غذا افزایش یافته است.


وی با بیان اینکه هیچ دانشگاهی در ایام ماه مبارک رمضان نباید برای ارائه غذا بیشتر از نرخ مصوب صندوق رفاه اقدام کند، افزود: در ایام ماه مبارک رمضان، دورچین غذا مانند زولبیا، بامیه، شربت، خرما، سوپ و میوه به غذای دانشجویان اضافه می‌شود، اما قیمت غذا افزایش پیدا نمی‌کند.


رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: ۱۹ اردیبهشت ۹۷ در آستانه ماه مبارک رمضان، در بخشنامه ای، نکاتی را به معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی یادآور شدیم و از آن‌ها خواسته شد برنامه‌ریزی‌های لازم را در این خصوص انجام دهند.


وی ادامه داد: در این بخشنامه از معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی خواسته شده تا به صورت دائم تاسیسات برودتی خوابگاه‌ها و محل برگزاری امتحانات بازبینی و نظارت شود.


یزدان مهر افزود: همچنین بازبینی وضعیت تاسیسات آب گرم خوابگاه‌ها قبل از ماه مبارک رمضان و نظارت مستمر بر عملکرد تاسیسات و نظارت بر ارائه خدمات مطلوب سلف سرویس‌ها در هنگام افطار به ویژه ابعاد بهداشتی آشپزخانه و سالن‌ها و ارائه غذا‌های مناسب با ایام ماه مبارک رمضان از تاکیدات دیگربوده است.


وی افزود: در این بخشنامه از معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی خواسته شده تا تمهیدات لازم برای تامین سحری دانشجویان مستقر در خوابگاه‌ها اتخاذ شود.
یزدان مهر افزود: لزوم نظارت بیشتر بر عملکرد سرویس‌های ایاب و ذهاب و رفع مشکلات احتمالی از موارد دیگری است که در بخشنامه ارسالی به دانشگاه‌ها برآن تاکید شده است.

نظر شما