شناسهٔ خبر: 25724123 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

استاندار آذربایجان‌شرقی:

حماسه آزاد سازی خرمشهر به عنوان برگ زرینی در تاریخ ایران است

نصر: در پیام استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر آمده است: حماسه آزاد سازی خرمشهر به عنوان برگ زرینی در تاریخ پر افتخار هشت سال دفاع مقدس و ملت بزرگ ایران به شمار می رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، متن پیام مجید خدابخش بدین شرح است:  «فتح خرمشهر نماد عینی و حقیقی اسلام خواهی و ولایتمداری و حضور در صحنه ی جوانانی است که با اقتدا به مولا و مقتدای خود حضرت حسین بن علی (ع) در مقابل ظلم و ستم  ایستادگی کرده و راه تجاوز و تعدی را بر هر دشمن کور دل زیاده خواهی خواهد بست و ندای شهامت و رشادت این امت اسلامی را به گوش جهانیان و نسل های آینده خواهد رساند.

سوم خرداد، تداعی گر روز مقاومت و پیروزی و تجلی فرهنگ ایثار ، شهادت و از خودگذشتگی مردمانی  است که با اتکا به قدرت لایزال الهی ، حماسه ای جاوید بر تارک این سرزمین قهرمان پرورآفریدند.

تربیت یافتگان مدرسه عشق در آن برهه ، زیباترین تابلوهای ایثار و فداکاری را در مقابله با تجهیزات و تبلیغات غاصبان پلید خلق کرده و با پیروی از رهبر و معمار کبیر انقلاب، حقانیت اسلام و مسلمین ر ا به جهانیان ثابت نمودند.

بی تردید حفظ و ترویج  فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس و زنده نگه داشتن حماسه مقاومت، ایثار و مجاهدت فرزندان ملت ایران در جنگ تحمیلی هشت ساله،  سپر  امینت‌آفرین و مصونیت بخشی است که خواهد توانست پیش روندگی  انقلاب و پیشرفت کشور به سمت آرمان‌های بلند خود را تضمین کند.

اینجانب ضمن ادای احترام به ارواح پاک و مطهر همه شهدای دفاع مقدس به ویژه شهدای فتح خرمشهر و عملیات بیت المقدس و ارج نهادن به حماسه آفرینی های دلاور مردان لشکر همیشه پیروز عاشورا، از درگاه ایزد سبحان می خواهم توفیق خدمت و پاسداری از خون های شهدای گرانقدر و والا مقام هشت سال دفاع مقدس و جانبازان عزیز را به همه ما عنایت فرماید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما