شناسهٔ خبر: 25724100 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

از سوی مسجد اباعبدالله الحسین(علیه السلام)؛

بیست و پنجمین دوره مسابقات حفظ قرآن مجید «حافظان وحی» در گرگان برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، بیست و پنجمین دوره مسابقات حفظ قرآن مجید «حافظان وحی» از سوی مسجد اباعبدالله الحسین(علیه السلام) گرگان برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

موسی الرضا رضایی، مدیر کانون فرهنگی هنری اباعبدالله الحسین (علیه السلام) گرگان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: بیست و پنجمین دوره مسابقات حفظ قرآن مجید «حافظان وحی» همزمان با با مبارک رمضان و به منظور گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه و تشویق نونهالان عزیز و انس گرفتن هر چه بیشتر آنان با قرآن و در جهت گرامیداشت شهدای انقلاب اسلامی و پیروی از راه آنان برگزار می شود.

 

وی افزود: این مسابقات در دو گروه سنی زیر 7 سال با موضوع تلاوت آیت الکرسی و 10 سوره آخر قرآن و گروه سنی 7 تا 10 سال با موضوع آیت الکرسی و 20 سوره آخر قرآن برگزار می شود.

 

رضایی با اشاره به زمان و مکان برگزاری این مسابقات، تصریح کرد: این مسابقات یکشنبه و دوشنبه (20 و 21 خرداد) مصادف با 26 و 26 ماه مبارک رمضان در مسجد اباعبدالله الحسین(علیه السلام) واقع در ایرانمهر بالا شهر گرگان برگزار می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: علاقمندان برای شرکت در این مسابقات تا (13 خرداد) مهلت دارند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری اباعبدالله الحسین (علیه السلام) گرگان یادآورشد: این مسابقات با همکاری پایگاه بسیج، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان، خانه فرهنگ مهر و دارالقرآن الکریم شهرستان گرگان برگزار می شود.

 

نظر شما