شناسهٔ خبر: 25724096 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

والیبال دختران زیر 17 سال آسیا - تایلند

شعبانیان: پیش‌بینی این نتیجه را مقابل ژاپن داشتم/فرصت ریکاوری نداشتیم

سرمربی تیم والیبال دختران نوجوان ایران گفت: توقع برد مقابل ژاپن را نداشتیم. بیشتر به دنبال این بودیم که بچه‌ها در این بازی تجربه کسب کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، میترا شعبانیان بعد از باخت 3 بر صفر تیم ملی والیبال نوجوانان زیر 17 سال مقابل ژاپن در جریان رقابت‌های قهرمانی آسیا، گفت: توقع برد مقابل ژاپن را نداشتیم. بیشتر به دنبال این بودیم که بچه‌ها در این بازی تجربه کسب کنند. البته با هدف به نمایش گذاشتن یک بازی خوب وارد زمین شدیم. این را هم بگویم که بازیکنانم عملکرد بدی مقابل تیم قدرتمند ژاپن نداشتند و به نظر من بیشتر از نام ژاپن ترسیده بودند.

وی با اشاره به عملکرد فوق‌العاده پاسور ژاپن افزود: به نظر من پاسور ژاپن فوق‌العاده بود و بازیکنان ایران بیشتر مبهوت تاکتیک‌های این تیم شدند. با این حال تیم ایران به دلیل دفاع خوب و استفاده از سرویس‌های هدفمند موفق شد در برخی امتیازها از حریف پیشی بگیرد. اما در نهایت ژاپن با توجه به تجربه، تاکتیک تیمی و سرعت عمل بالا موفق به برد در این رقابت شد. همان‌طور که قبلا هم گفته بودم نتیجه این دیدار برایم قابل پیش‌بینی بود. در مجموع از عملکرد بازیکنانم راضی بودم.

شعبانیان در پاسخ به این که آیا سرعت بازی تیم ایران در مقابل پایین‌تر آمده بود هم گفت: سرعت تیم ما پایین نبود بلکه این ژاپنی‌ها بودند که با سرعت بالایی بازی کردند. ژاپنی‌ها در والیبال بانوان از جمله تیم‌های قدر دنیا هستند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان با دیگر به خستگی شاگردانش به دلیل عدم فرصت مناسب برای ریکاوری اشاره کرد: بازیکنانم در این بازی تا حدودی خسته بودند. به این دلیل که بعد از بازی با مالزی بلافاصله مهیای حضور مقابل ژاپن شدند.

شعبانیان در واکنش به این‌که چرا با درخواست ایران برای تغییر ساعت بازی با ژاپن موافقت نشد گفت: ما این موضوع را چندین باز پیگیری کردیم و حتی با مسئولان مربوطه در تهران هم صحبت کردیم. در نهایت عنوان شد ساعت بازی ایران و ژاپن طبق قانون کنفدراسیون والیبال آسیا تعیین شده و قابل تغییر نیست.

انتهای پیام/ا

نظر شما