شناسهٔ خبر: 25722613 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ایلام|بازدید معاون استاندار‌ ایلام از خلاقیت مدارس زیر پوشش مجتمع امام علی (ع) + تصاویر

R7718/P1377/S6,52/CT8

معاون عمرانی استانداری ایلام گفت: فعالیت های صورت گرفته در مدارس روستایی و عشایری زیرپوشش این مجتمع چشمگیر، ارزشمند و قابل تقدیر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، احمد کرمی  در جریان بازدید از مدارس زیرپوشش مجتمع امام علی (ع) شهرستان ایلام اظهار داشت: زیباسازی و تجهیز مدارس تحت پوشش این مجتمع  حاصل همدلی و همکاری معلمان، خیرین و دانش آموزان است.

وی افزود: فعالیت های صورت گرفته در مدارس روستایی و عشایری زیرپوشش مجتمع امام علی (ع) شهرستان ایلام چشمگیر، ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی، مشارکت مردم در فعالیت ها و تصمیمات این مجتمع را راز موفقیت آن عنوان کرد و ادامه داد: ارائه خدمات و امکانات ورزشی مدارس به جوانان روستایی، اقدامی صحیح و قابل احترام است.

کرمی، عملکرد مجتمع امام علی(ع) را الگویی موفق برای مجموعه های متولی امر تعلیم و تربیت در کشور دانست و تاکید کرد: امیدواریم خدمات و اقدامات این مجتمع به عنوان الگویی موفق در سطح کشور معرفی شود که نقش رسانه ها در این راستا مهم و اثرگذار است.

وی، ارائه آموزش های زیست محیطی به دانش آموزان را از دیگر اقدامات ارزشمند این مجتمع دانست و گفت: نقش مدارس در ارائه آموزش مهارت های زندگی و حفظ محیط زیست بسیار حائز اهمیت است.

کرمی، تربیت نیروی انسانی اثرگذار را از رسالت های مهم آموزش و پرورش عنوان و خاطرنشان کرد: در حد توان از اقدامات معلمین ایلامی که منجر به ایجاد شور و نشاط در مدارس شده است، حمایت می‌کنیم.

در ادامه گزارش تصویری این رویداد خبری را می‌بینید.

گزارش از رضا میرزاد

انتهای پیام/ش

نظر شما