شناسهٔ خبر: 25722558 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

لزوم استفاده از ظرفیت مساجد در نهادینه سازی فرهنگ ترافیک

آیت الله شاهچراغی با تاکید بر این که مردم هنگام رانندگی باید به حقوق دیگران احترام بگذارند، استفاده بیشتر از ظرفیت مساجد را در راستای نهادینه سازی فرهنگ ترافیک خواستار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با مسئولان پلیس راهور استان گفت : باید از خدمات و طرح های مختلف نیروی انتظامی در برقراری نظم و انضباط ترافیکی قدردانی کرد.

وی در ادامه افزود : تخلف از قوانین راهنمایی و رانندگی، حرام شرعی است، و عموم مردم باید رعایت این قوانین را جدی بگیرند.

آیت الله سید محمد شاهچراغی به ظرفیت بالای مساجد در فرهنگ سازی اشاره و تصریح کرد :  استفاده بیشتر از این ظرفیت و پتانسیل بالا در نهادینه سازی فرهنگ ترافیک تاثیر بسزایی دارد .

وی بر توجه ویژه ائمه جمعه و جماعات استان بر پیشگیری از تصادف در معابر شهری و جاده ها تاکید و اضافه کرد : بهره گیری از تریبون های عمومی و ارائه هشدارها و توصیه های ترافیکی به مردم توسط روحانیون و علماء دینی، ضرورت دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری، کاهش سوانح رانندگی و تلفات آن را از مطالبات عموم مردم و رهبر معظم انقلاب از دستگاه های متولی موضوع ترافیک دانست و گفت : تمام سازمان هایی که در این موضوع ماموریت و وظیفه دارند باید با تعامل و همراهی مطلوب و موثر، منویات معظم له را پیگیری و اجرایی کنند.

سرهنگ علی نادری رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان نیز در این دیدار که با حضور سرهنگ سیامک همت خواه جانشین پلیس راهور شهرستان سمنان انجام شد برنامه های امسال راهور در انضباط بخشي و روان سازي ترافيك حوزه شهري را تشریح کرد.

انتهای پیام / گ

جزئیات دیدار مسئولان پلیس راهور استان با نماینده ولی فقیه در استان سمنان

نظر شما