شناسهٔ خبر: 25722316 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

فرزانه توسلی: عقاب فقط یک نفر است؛ عابدزاده

دروازه‌بان تیم‌ ملی فوتسال می‌گوید از قدیم طرفدار احمدرضا عابدزاده بوده است.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :
فرزانه توسلی، دروازه‌بان تیم‌ملی فوتسال بانوان بازیکنی بی‌نظیر است. او در سال‌های گذشته در موفقیت‌های تیم‌ملی نقش پررنگی داشته است. توسلی در قهرمانی اخیر بانوان ایرانی، عملکرد فوق ‌العاده‌ای داشت و در همان بازی فینال چندین بار مقابل مهاجم‌های حریف ایستاد. عملکرد او به شکلی بود که حتی مظفر سرمربی تیم او را یکی از بهترین بازیکنان آسیا خواند. توسلی اخیرا هم به برنامه خندوانه رفت و جناب‌خان او را عقاب آسیا خواند.

خانم توسلی اول از همه درباره موفقیت تیم صحبت کنید. این تیم قرار است در آینده به کجا برسد؟

ما تیم خوبی داریم و فکر می‌کنم اگر درست حمایت شویم، دست به کارهای بزرگی در آینده می‌زنیم. فوتسال بانوان حتی می‎تواند در جهان روی سکو برود. اگر مورد حمایت قرار بگیریم، به این هدف می‌رسیم. آخرین بار که به مسابقات جهانی رفتیم واقعا شرایط بد بود. خسته رسیدیم و کلا نفهمیدیم مسابقات چه شد. با این حال عملکرد بدی نداشتیم. این بار اگر برویم حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

شما چه توقعی بعد از موفقیت‌های اخیر دارید؟

توقع خاصی نداریم جز اینکه به ما توجه شود. مسئولان نگاه جدی‌تری داشته باشند و از تیم حمایت کنند. طوری نباشد که رسانه‌ها هم فقط مدتی به ما توجه داشته باشند. خواسته ما این است؛به اندازه‌ای که به تیم آقایان توجه می‌کنند به تیم ما هم توجه شود.

به برنامه خندوانه هم رفتید و مقابل رامبد جوان و جناب‌خان نشستید.

بله، خیلی اتفاق خوبی بود. همراه با تعدادی از بچه‌های تیم به خندوانه رفتیم و یک روز خیلی عالی داشتیم.

جناب‌خان هم که شما را عقاب آسیا خواند.

عقاب آسیا که فقط یکی است و او هم احمدرضا عابدزاده است. من از قدیم طرفدار آقای عابدزاده بودم و بازی‌های او را دنبال می‌کردم. برای هم نسل‌های من او محبوب‌ترین بود. واقعا فکر نمی‌کردم یک روز لقبی که مردم به عابدزاده داده‌اند یکی به من بدهد. از جناب‌خان خیلی ممنونم. او به من لطف زیادی داشت ولی این لقب برای آقای عابدزاده است و همیشه هم برای اوست.

شما هم فوق العاده بودید و به همین خاطر قطعا آقای عابدزاده هم باید از این مسئله استقبال کند.

من به آقای عابدزاده علاقه زیادی دارم و او برای ما کلی خاطره خوب درست کرد. امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشد. کاری که آقای عابدزاده در فوتبال ما کرد، واقعا تکرار شدنی نیست. وقتی جناب خان به من گفت عقاب آسیا واقعا احساس افتخار کردم و جا خوردم. امیدوارم بتوانم در آینده باز هم بازی‌های درخشانی برای تیم‌ملی کشورم انجام دهم. 

منبع: خبرآنلاین


نظر شما