شناسهٔ خبر: 25722275 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کرج| سردار مولایی: دشمنان و استکبار لحظه‌ای باور نداشتند که خرمشهر توسط رزمندگان اسلام تصرف شد

R41451/P41362/S6,50/CT11

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با بیان اینکه باید قدردان رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس بود، گفت: خرمشهر نقطه بسیار مهمی در دفاع مقدس است و عملیات بیت‌المقدس بسیار سخت بود و صدام، آزادی خرمشهر را اصلا باور نداشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سردار یوسف مولایی در مراسم رژه نیروهای مسلح استان البرز که صبح امروز در امامزاده محمد(ع) کرج برگزار شد، با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر و یاد شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم اظهار داشت: سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر نقطه عطف دفاع مقدس است که همچنان مانند نوری برای ایران اسلامی می‌درخشد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با بیان اینکه باید قدردان رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس بود، افزود: خرمشهر نقطه بسیار مهمی در دفاع مقدس است و عملیات بیت‌المقدس بسیار سخت بود و صدام، آزادی خرمشهر را اصلا باور نداشت.

وی با اشاره به اینکه دشمنان و استکبار لحظه‌ای باور نداشتند که خرمشهر توسط رزمندگان اسلام تصرف شد، گفت: آزادسازی خرمشهر درس‌های بسیار زیادی برای کشور داشت که مهم‌ترین آن تحقق وعده صادق الهی است.

سردار مولایی با بیان اینکه آیه شریفه 40 سوره حج و آیه شریفه 7 سوره محمد(ص) بر وعده الهی جهت آزادی مناطق مسلمانان و مظلومان اشاره دارد، اضافه کرد: خداوند در قرآن مکرر بیان می‌کند که اگر خدا را یاری کنید خداوند همواره شما را در مقابل ظالمان پیروز می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه به لحاظ مادی ایران توان آزادی خرمشهر را نداشت و روح معنوی سبب این کار شد، گفت: اراده رزمندگان اسلام در دفاع مقدس بر این بود که رضایت الهی را برای خود در نظر بگیرند و این مبنا پیروزی رزمندگان اسلام در خرمشهر شد.

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه رهبر انقلاب تاکید کردند که به شرط ادای تکلیف دشمن شکست می‌خورد، افزود: امروز هم این جمله صدق می‌کند که اراده الهی را باید در کارها در نظر گرفت و در دفاع مقدس نیز رزمندگان به تکلیف عمل کردند و به پیروزی رسیدند.

انتهای پیام/ ز

نظر شما