شناسهٔ خبر: 25722213 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در تمام مقاطع؛

آیین نامه مهارت افزایی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی تدوین شد

معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی از تدوین آیین نامه مهارت افزایی دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری خبرداد.

صاحب‌خبر -

نادر نعمت الهی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه مهارت آموزی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: آیین نامه ای را برای مهارت افزایی دانشجویان دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی تدوین کرده و آن را به دو گروه مهارت های عمومی و تخصصی تقسیم کرده ایم.

وی ادامه داد: مهارت های عمومی مهارت هایی هستند که همه دانشجویان می توانند در آن شرکت کنند مانند رزومه نویسی که با سازمان های خاص بیرون صحبت کرده و از آنها دعوت کرده ایم که با حضور در دانشگاه دوره های مذکور را به دانشجویان ارائه دهند.

معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی افزود: مهارت های تخصصی نیز مهارت هایی هستند که گروه آموزشی دانشگاه آن را تعیین می کند به عنوان مثال دانشجو در رشته گردشگری تحصیل کرده ولی هیچ وقت دوره تور لیدری را ندیده و یا  مدیریت هتلداری را تجربه نکرده است.

وی ادامه داد: دانشگاه سرفصل های دوره های مذکور را تدوین کرده و از دی ماه سال گذشته تا کنون ۶۰ دوره مهارت افزایی را با حضور ۲ هزاو ۸۰۰ دانشجو برگزار کرده است.

نعمت الهی افزود: یک دوره عمومی و یک دوره تخصصی به صورت رایگان ارائه شده و در دیگر دوره ها دانشجویان می توانند با تخفیف شرکت کنند.

نظر شما