شناسهٔ خبر: 25720381 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

خبرچین

دستاوردهایی کمی بیشتر از هیچ!

این رئیس‌کل بانک مرکزی که هر چند روز یک بار یک خبر تائیدنشده درباره استعفایش می‌آید، یک بار گفت که دستاوردهای برجام «تقریبا هیچ» بوده؛ بعد کلی همه به او تاختند که این چه حرفی بوده زدی و چرا گفتی دستاوردی نداشتیم.

صاحب‌خبر -

حالا همین بنده خدا که کلی در داخل تحت فشار بود، از طرف آمریکایی‌ها هم تحریم شده تا در زمینه برجام از هر دو طرف هدف قرار گرفته باشد. شاید الان اگر از آقای سیف بپرسید دستاوردهای برجام چقدر بوده، بگوید «کمی بیش از هیچ»!

اینترنت از زمانی که یادمان میآید اختلال داشته و همیشه یکجایی از اینترنت قطع بوده است. حالا داستان اختلال اینترنت را انداختهاند گردن فیلتر تلگرام و میگویند اگر این فیلترینگ نبود، ما اینترنتمان با سرعت نور کار میکرد. یکی نیست بگوید که آخر شما کی اینترنت با سرعت بالا داشتهاید که حالا درباره فیلترینگ طلبکار شدهاید!

آقای عارف گویا دوباره میخواهند رئیس مجلس شوند. سال اول انتخابات هیاترئیسه وقتی ایشان میخواست رئیس شود، فراکسیون امید مدعی بود که دست بالا در پارلمان را دارد. موضوعی که خیلی در انتخابات هیاترئیسه مصداق نداشت و سال بعدش حتی تعداد اعضای این فراکسیون در طبقه فوقانی بهارستان کمتر شد. حالا گویا دوباره برخی میخواهند با علی لاریجانی رقابت کنند که معلوم نیست نتیجه آن چیست. بویژه آنکه دیروز بهمناسبت 21ساله شدن پیروزی اصلاح‌‌طلبان در انتخابات ریاستجمهوری، برخی اصلاحطلبان خودشان گفتهاند در «سراشیبی مقبولیت» هستند.

نظر شما