شناسهٔ خبر: 25719388 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مردم‌سالاری | لینک خبر

اخبار کوتاه

صاحب‌خبر -

ملوان با 12 امتیاز منفی در لیگ دسته اول

بعد از کسر امتیاز از تیم فوتبال ملوان بابت شکایت زلاتکوفسکی این تیم در آستانه از دست دادن یک ۶ امتیاز دیگر است.
به گزارش فارس، باشگاه ملوان بندر انزلی به علت مشکلات مالی شرایط بسیار سختی برای فصل آینده دارد.  
زوران زلاتکوفسکی، بازیکن مقدونیه‌ای ملوان از این تیم شکایت کرد که با بی‌توجهی مسئولان باشگاه ملوان همراه شد و در نهایت از این تیم برای فصل آینده ۶ امتیاز کسر شد.
در حال حاضر باتوجه به اینکه هنوز تکلیف شکایت پاشنکو از ملوان مشخص نشده است  به احتمال زیاد دوباره از ملوان ۶ امتیاز دیگر کسر خواهد شد تا این در فصل آینده با ۱۲ امتیاز منفی کار خود را آغاز کند.
وثوق احمدی ضمن تایید این خبر اظهار داشت: به احتمال زیاد از ملوان ۶ امتیاز دیگر کسر خواهد شد، اما هنوز نامهای بابت کسر امتیاز به دست ما نرسیده است ولی به احتمال زیاد سال آینده ملوان با ۱۲- کار خود را آغاز می‌کند.

برگزار ی رقابت‌های ورزش زورخانه‌ای جام پایتخت 

هیات پهلوانی زورخانه‌ای استان تهران در نظر دارد جهت توسعه همگانی ورزش زورخانه‌ای و ترویج فرهنگ پهلوانی، مسابقات جام پایتخت را برگزار کند.
این رقابتها به مناسبت گرامیداشت هفته فرهنگ پهلوانی برگزار خواهد شد که از سوی هیات استان تهران هیات‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استانهای اصفهان، البرز، تهران، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کردستان، کرمانشاه و یزد برای حضور در این رویداد ملی دعوت شده اند.
بنابراین گزارش مدعیان قهرمانی در رده سنی بزرگسالان ۱۹+ سال از استان‌های دعوت شده می‌بایست در روزهای  ۱۰ و ۱۱ تیرماه به میزبانی استان تهران در رشته‌های تیمی زورخانه ای و کشتی پهلوانی در اوزان ۶۰، ۶۰ تا ۷۰ ، ۷۰ تا ۸۰ ، ۸۰ تا ۹۰ و ۹۰+کیلوگرم به پیکار یکدیگر بروند.
 ۴ وزن کشتی پهلوانی داخل تیم بوده و وزن ۹۰+ می‌تواند خارج از تیم باشد و امتیاز آن در مجموع محاسبه نمی‌گردد. مسابقات تیمی زورخانه ای ۱۰ امتیاز و امتیاز کشتی گیر (مقام اول ۳ امتیاز، مقام دوم ۲ امتیاز و مقام سوم ۱ امتیاز) است.
برهمین اساس تیم‌های شرکت کننده بعد از قرعه کشی به صورت ۲ گروه ۴ تیمی بوده و از هر گروه ۲ تیم صعود می‌کنند. تیم‌های اول هر گروه با تیم دوم گروه دیگر به صورت ضربدری رقابت خواهند کرد و پس از آنها دیدارهای فینال و رده بندی برگزار خواهد شد.
جوایز نقدی این رقابتهای نیز به شرح زیر است:
جایزه تیم اول: کاپ، مدال و حکم قهرمانی و جوایز نقدی آن: ۷ نفر ورزشکار، ۱ نفر ذخیره، ۱ نفر مرشد، ۱ نفر مربی (هر نفر ۵ میلیون ریال)
جایزه تیم دوم: مدال و حکم قهرمانی و جوایز نقدی آن: ۷ نفر ورزشکار، ۱ نفر ذخیره، ۱ نفر مرشد، ۱ نفر مربی (هر نفر ۴ میلیون ریال)
جایزه تیم سوم: مدال و حکم قهرمانی و جوایز نقدی آن: ۷ نفر ورزشکار، ۱ نفر ذخیره، ۱ نفر مرشد، ۱ نفر مربی (هر نفر ۳ میلیون ریال)
جوایز کشتی‌گیران سنگین وزن: نفر اول ۱۰ میلیون ریال، نفر دوم ۷ میلیون ریال و نفر سوم ۵ میلیون ریال

نیمار در مورد آینده خود تصمیم گرفت

به نظر می‌رسد بعد از شایعات فراوان، نیمار در نهایت در مورد آینده خود تصمیمی قطعی گرفته است.
به گزارش «ورزش سه»، در هفته‌های اخیر اخبار و شایعات فراوانی در مورد تمایل نیمار به جدایی از پاری سن ژرمن و انتقال او به رئال مادرید شنیده شده و هنوز مقصد این ستاره برزیلی نامشخص است. رئال مادرید به شدت به دنبال نیمار است و علاقه او به جدایی می‌توانست تاثیر زیادی روی این انتقال داشته باشد اما حالا انگار نظر نیمار عوض شده است.
 اما نشریه آ.اس مدعی شد ورود توماس توخل، سرمربی آلمانی و جدید باشگاه روی ذهن نیمار تاثیرگذار بوده و حالا او تصمیم دارد حداقل یک فصل دیگر در پاریس باقی بماند.
نیمار در روزهای اخیر جلسه ای با توماس توخل داشته و اهداف و ایده‌های جذاب این سرمربی آلمانی باعث شده نیمار در مورد آینده خود تجدید نظر کند و حالا او قصد ماندن کرده است. ناصر الخلیفی به سرمربی جدید پی اس جی اختیار تام داده است و افکار و عقاید مدرن او در حال تزریق خون تازه ای به رگ‌های پاری سن ژرمن بوده و این پروژه باعث تغییر نظر نیمار هم شده است.  نیمار پس از جلسه با توخل با روحیه ای خوب راهی اردوی تیم ملی برزیل شده و دیگر در این مقطع به رئال مادرید فکر نخواهد کرد.

سربازان فعلی تراکتور جایی نمی‌روند

بازیکنان سرباز کنونی تراکتورسازی ادامه خدمت شان را در این تیم ادامه خواهند داد.
به گزارش «ورزش‌سه»، این روزها با جدی شدن موضوع واگذاری باشگاه تراکتورسازی به بخش خصوصی نگرانی‌های زیادی درباره وضعیت بازیکنان سرباز ایجاد شده است. در این باره اگر کل سهام تراکتور به محمدرضا زنوزی واگذار شود، دیگر امکان جذب بازیکن سرباز برای این تیم وجود ندارد و عملا سرباز‌های لیگ برتری باید در فجر سپاسی، ملوان یا تیم‌های دیگر دوران خدمت شان رابگذرانند.
از این رو تراکتورسازی همین حالا بازیکنان سربازی نظیر مهدی مهدی پور، دانیال اسماعیلی فر، رضا شربتی، احسان پهلوان، قائم اسلامی‌خواه و ... دارد که شایعاتی درباره شان به وجود آمده است. بیشتر شایعات مطرح شده مبنی بر این است که در صورت واگذاری کامل تراکتور این بازیکنان باید ادامه خدمت شان را در تیم نظامی دیگری سپری کنند اما طبق کسب اطلاع از مسئولان باشگاه آنها تا پایان خدمت سربازی خود در تراکتور می‌مانند.
حتی در صورت واگذاری صد درصد باشگاه تراکتورسازی قرار است تمهیداتی اندیشیده شود که سربازان کنونی دچار مشکل نشوند و به کارشان ادامه دهند.  از سوی دیگر شاید در صورت واگذاری ترتیبی اتخاذ شود که تعداد محدودی بازیکن سرباز درآینده نیز در اختیار تراکتور قرار بگیرند اما این موضوع نیز هنوز قطعی نشده است.

برچسب‌ها:

نظر شما