شناسهٔ خبر: 25717131 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

از واکنش روحانی به ممنوعیت حضور بانوان در ورزشگاه تا پیدا شدن ولیعهد عربستان/ پربازدیدهای دوم خرداد

فرهنگ > رسانه - در روز چهارشنبه دوم خرداد، سخنان روحانی درباره ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه مهم ترین خبر بود. بازگشت صرافی ها به بازار ارز هم بازدید زیادی داشت.

صاحب‌خبر -

در سرویس سیاست، نقل‌قولی از روحانی با عنوان مردها در ورزشگاه حرف‌ نازیبا بزنند زن‌ها باید تاوان‌ دهند؟ پربازدیدترین خبر بود. بسیاری هم روی خبر مسعود رجوی گفت بعد از دوم خرداد، ایران ۲۰ سال بیمه شد کلیک کردند. ماجرای درگیری‌های کازرون چه بود؟ هم پربازدید شد.

در سرویس اقتصاد، صرافی‌ها به بازار ارز بازگشتند کنجکاوی کاربران را برانگیخت. عده زیادی هم روی ضوابط خرید و فروش ارز در سامانه نیما ابلاغ شد کلیک کردند. دیگر خبر پربازدید این سرویس علت خروج قطار ایرانی از ریل مشخص شد بود.

در سرویس فرهنگ، درباره سریال جدید مهران مدیری چه می‌دانیم؟ پربازدیدترین شد. تعداد زیادی از کاربران نیز روی خبر «ماه عسل» شنبه پخش نمی‌شود کلیک کردند. سخنان رضا امیرخانی با این عنوان اچ‌آی‌وی گرفته‌ایم فکر می‌کنیم پی‎اچ‎دی داریم نیز توجه تعداد دیگری از مخاطبان را در پی داشت.

در سرویس جامعه، روزه‌خواری جرم است؟ سوالی بود که بسیاری از کاربران در پی پاسخ آن بودند. تعدادی زیادی هم خواستند بدانند سوالات درس «دینی» امتحان نهایی، لو رفته بود؟ خبری درباره ادامه بارش ها و باد شدید در تهران هم توجه کاربران را در پی داشت.

در سرویس بین‌الملل، محمدبن سلمان پیدا شد پربازدیدترین خبر بود. در ادامه، کاربران روی خبر واکنش پمپئو به اظهارات روحانی کلیک کردند. درخواست‌های یک وزیر متوهم هم مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس ورزش، یک پرسپولیسی در محاصره استقلالی‌ها پربیننده‌ترین خبر شد. لیگ قهرمانان قرعه کشی شد دیگر خبر پرکلیک این سرویس بود. فرجام پرسپولیس و مسلمان مشخص شد هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس طنز و کاریکاتور، ورود زنان به سینماها ممنوع هم نگاه‌ها را به خود جلب کرد.

58243

نظر شما