شناسهٔ خبر: 25716887 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

خطر برخورد با شتر در محور رودبار -ایرانشهر

رئیس مرکز مدیریت را ههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای جنوب کرمان گفت:با توجه به بروز پدیده گردو غبار و وزش تند باد در جنوب کرمان رانندگان در محور‌های ارتباطی این منطقه با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

صاحب‌خبر -

خطر برخورد با شتر در محور رودبار -ایرانشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محید شریفی رئیس مرکز مدیریت را ه.های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: با توجه به بروز پدیده گردو غبار و وزش تند باد در جنوب استان رانندگانی که قصد تردد در محور‌های جنوب استان را دارند با توجه به کاهش دید و افزایش این روند تا اواخر امشب در این محور‌ها با جوانب احتیاط و سرعت مطمئنه تردد و بر رعایت سرعت در مناطق مسکونی و روستا‌های حاشیه‌ای راه‌ها تاکید کرد.

وی با اشاره به بروز پدیده گرد وغبار و کاهش دید افقی در برخی از محور‌های استان به ویژه جیرفت به کهنوج و جیرفت به رودبار و همچنین رودبار به ایرانشهر، افزود: رانندگان از درست بودن سیستم روشنایی چراغ‌های خودرو و چراغ‌های خطر خودرو قبل از حرکت اطمینان حاصل کنند.

مجید شریفی گفت:با توجه به کاهش دید افقی در محور رودبار- ایرانشهر و احتمال برخورد با شتر در این محور جوانب احتیاط را در هنگام رانندگی را رعایت کنند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های جنوب استان کرمان از رصد وضعیت راه‌های جنوب استان کرمان توسط کارشناسان این مرکز به صورت لحظه‌ای خبرداد و افزود: دوربین‌های نظارت تصویری و گشت‌های راهداری در هفت شهرستان جنوبی استان کرمان منبع صدور اطلاعیه و هشدار‌های این مرکز است.

وی تصریح کرد: رانندگان و مردم برای کسب اطلاع از وضعیت راه‌های جنوب استان کرمان می‌توانند با شماره ۱۴۱ تماس حاصل نمایند.
انتهای پیام/ح

خطر برخورد شتر با خودروها در محور رودبارجنوب به ایرانشهر

نظر شما