شناسهٔ خبر: 25715912 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استان کرمانشاه ظرفیت لازم برای نگهداری معتاد متجاهر را ندارد

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: متاسفانه ظرفیت لازم در استان برای نگهداری معتاد متجاهر وجود ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ علی شمشیری دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت: آمار مرگ و میر معتادان متجاهر استان 25 درصد کاهش داشته است.

وی گفت:دومین مرکز ماده 16 استان در سال گذشته راه اندازی شد و خوشبختانه سال گذشته با ایجاد سرپناه و مرکز ماده 16 درصد مرگ و میر معتادان متجاهر 25 درصد کم شد که ظرفیت پذیرش 150 نفر را دارد.

شمشیری افزود: در همین راستا استاندار کرمانشاه حمایت کرده و قرار شد 800 میلیون تومان برای توسعه این مرکز در اختیار بهزیستی قرار دهند که خوشبختانه هم اکنون عملیات اجرایی توسعه این مرکز آغاز شده است.

وی بافزود: سال 1395 با رشد سرسام آور مرگ و میر افراد فاقد پناهگاه و رها شده در خیابان مواجه شدیم و برهمین اساس سال گذشته با همکاری شهرداری و بهزیستی تعدادی سرپناه شبانه ایجاد شد و این امر موجب شد تا سال گذشته کاهش بسیار آمار مرگ و میر معتادان متجاهر را شاهد باشیم.

شمشیری گفت: سال گذشته کشفیات استان 100 درصد رشد داشت و این درحالی است که تعداد دستگیری ها کم شده و این نشان از هدف‌گذاری استان بر دستگیری باندهای قاچاق مواد مخدر کلان دارد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

درصد مرگ و میر معتادان متجاهر 25 درصد کاهش داشته است

 

 

 

 

نظر شما