شناسهٔ خبر: 25715579 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

خوزستان|کسب مقام‌های متعدد قرآنی توسط دانش‌آموزان شهرستان کارون ‌

R41468/P1377/S6,57/CT1

امام جمعه شهرستان کارون از کسب مقام‌های متعدد قرآنی توسط دانش آموزان شهرستان کارون در مسابقات قرآن و عترت خبر داد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام والمسلمین خضیراوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرستان کارون اظهار داشت: شهرستان کارون علاوه بر معروفیت در خصوص مواکب و حسینیه‌ها که در سطح استان سرآمد است در زمینه قرآن و نخبگان قرآنی نیز پیشرو است به طوری که شهرستان کارون قاریان برتری را به کشور و جهان اسلام معرفی کرده است.

وی با اشاره به اینکه کسب مقام‌های متعدد قرآنی توسط دانش آموزان شهرستان کارون در مسابقات قرآن و عترت نشان از ظرفیت بالای قرآنی در این شهرستان است، افزود: دانش‌‌آموزان کارونی افتخارات قرآنی متعددی را کسب کرده‌اند که نشان از اهمیت به مسائل قرآنی در بین دانش‌آموزان این شهرستان است.

امام جمعه شهرستان کارون با بیان اینکه دانش آموزان کارون با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته در سطح مسابقات قرآنی کشور نیز جایگاه ویژه‌ای را کسب می‌کنند، بیان کرد: نغمه‌های زیبای تلاوت قرآن در ماه مبارک رمضان در جای جای شهرستان کارون طنین انداز است.

وی در‌باره برنامه‌های قرآنی این شهرستان در ماه مبارک رمضان گفت: علاوه بر برنامه‌های مختلف قرآنی در شهرستان 6 برنامه قرآنی متمرکز و بزرگ در این شهرستان برنامه ریزی شده است.

‌خضیراوی با اشاره به مراسم تجلیل از نخبگان قرآنی شهرستان در دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان عنوان کرد: نقش شهرستان کارون در نمایشگاه قرآن که برعهده موسسه قرآنی نورالایمان بوده نشان از فعالیت‌های ارزشمند قرآنی در شهرستان کارون است.

وی ادامه داد: نوجوانان قرآنی ارزشمندی در سطح شهرستان استعدادیابی و ظهور کرده‌اند که می‌توان آینده درخشانی را در زمینه قرآن برای آنان پیش‌بینی کرد.

انتهای پیام/ش

نظر شما