شناسهٔ خبر: 25715490 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اردبیل| ویژه برنامه سالروز ارتحال امام راحل با سخنرانی حجت‌الاسلام ابوترابی برگزار می‌شود

R41374/P1336/S6,49/CT11

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: ویژه برنامه سالروز ارتحال امام راحل با سخنرانی امام جمعه موقت تهران حجت‌الاسلام ابوترابی در مصلای اردبیل برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی نظرپور بعد از ظهر امروز در جلسه تشریح برنامه‌های امام راحل در اردبیل اظهار داشت: همانند روال سالهای گذشته امسال نیز برنامه‌های مختلفی به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در اردبیل تدارک دیده شده است که در این زمینه برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

وی با اشاره به این که امام جمعه موقت تهران حجت‌الاسلام سید محمد ابوترابی سخنران ویژه برنامه سالروز ارتحال امام (ره) در مصلای اردبیل خواهد بود افزود: ویژه‌ برنامه‌های مختلف دیگری از جمله جزخوانی قرآن کریم و برگزاری برنامه‌های خودجوش مردمی از سایر برنامه‌های در نظر گرفته شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: با توجه به مقارن بودن ماه رمضان با سالروز ارتحال امام راحل امسال کاروانی به مرقد مطهر ایشان اعزام نخواهد شد ولی محوریت برنامه‌های با دستیابی به تجدید پیمان با آرمان‌های امام خمینی(ره) است که در دستور کار قرار گرفته است.

نظرپور بیان کرد: ترویج اندیشه امام راحل به عنوان یک اصل اساسی باید مبنای کار قرار گیرد و در این زمینه نیاز است همگان با ما همکاری و مشارکت داشته باشند تا در راستای ترویج این فرهنگ به ویژه در بین نسل کنونی پیشگام عمل کرده و همه را به سمت این هدف والا بکشنیم.

وی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر نیز تصریح کرد: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای والامقام کم‌ترین کاری است که در قبال شهدا می‌توان انجام داد که همه ما در مقابل شهدا مدیون هستیم و برای پایبندی از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی همگان باید تلاش کنیم.

انتهای پیام/ ت

نظر شما