شناسهٔ خبر: 25711055 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رادیو کنفرانس خبر یزد و ارزیابان معاونت سیاسی صدا و سیما+ تصاویر

نشست مشترک خبرنگاران و عوامل تولید گزارش های خبری صدا و سیمای مرکز یزد با ارزیابان معاونت سیاسی صدا و سیما امروز به صورت اودیو کنفرانس برگزار شد .

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزیزد ،
این نشست کارشناسی حدود دو ساعت به طول انجامید و طی آن خبرنگاران معاونت خبر صدا و سیمای یزد و نمایندگان گروه های تصویربرداری و تدوین به بحث و تبادل نظر با عوامل ارزیابی گزارش های خبری در اداره نظارت و ارزیابی معاونت سیاسی پرداختند.
در این نشست خانم کامیاب مدیر نظارت و ارزیابی معاونت سیاسی ، و آقایان یوسفوند، شاپوری و حیدری به ارزیابی دو گزارش تولیدی خبر یزد پرداختند و دیدگاه های خود در خصوص شکل و محتوای گزارش های خبری را بیان کردند.
ارزیابان خبر معاونت سیاسی با سپاس از نقاط قوت گزارش های خبری یزد بر لزوم توجه بیشتر به خلاقیت در گزارش های خبری، ضرورت سناریونویسی مناسب و روایی، رفع نکات ابهام گزارش و پرداخت تصویری مناسب به گزارش ها تاکید کردند.
آقای جعفری معاون خبر صدا و سیمای یزد در این نشست گفت: گزارش های خبری این معاونت با اقبال مخاطبان در فضای مجازی مواجه شده و برخی گزارش های این معاونت بیش از ده میلیون بازدید در شبکه های اجتماعی داشته است.
آقای جعفری با تشکر از تلاش های کارشناسی اداره نظارت و ارزیابی معاونت سیاسی گفت: ارزیابی های معاونت سیاسی همواره در اصلاح روند تولید گزارش خبری و مجموعه های خبری کارگشا و موثر بوده است.
رادیو کنفرانس خبر یزد و ارزیابان معاونت سیاسی صدا و سیما+ تصاویر رادیو کنفرانس خبر یزد و ارزیابان معاونت سیاسی صدا و سیما+ تصاویر رادیو کنفرانس خبر یزد و ارزیابان معاونت سیاسی صدا و سیما+ تصاویر رادیو کنفرانس خبر یزد و ارزیابان معاونت سیاسی صدا و سیما+ تصاویر رادیو کنفرانس خبر یزد و ارزیابان معاونت سیاسی صدا و سیما+ تصاویر رادیو کنفرانس خبر یزد و ارزیابان معاونت سیاسی صدا و سیما+ تصاویر رادیو کنفرانس خبر یزد و ارزیابان معاونت سیاسی صدا و سیما+ تصاویر رادیو کنفرانس خبر یزد و ارزیابان معاونت سیاسی صدا و سیما+ تصاویر رادیو کنفرانس خبر یزد و ارزیابان معاونت سیاسی صدا و سیما+ تصاویر رادیو کنفرانس خبر یزد و ارزیابان معاونت سیاسی صدا و سیما+ تصاویر رادیو کنفرانس خبر یزد و ارزیابان معاونت سیاسی صدا و سیما+ تصاویر رادیو کنفرانس خبر یزد و ارزیابان معاونت سیاسی صدا و سیما+ تصاویر رادیو کنفرانس خبر یزد و ارزیابان معاونت سیاسی صدا و سیما+ تصاویر رادیو کنفرانس خبر یزد و ارزیابان معاونت سیاسی صدا و سیما+ تصاویر

نظر شما