شناسهٔ خبر: 25710857 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

باکیفیت‌ترین تشک و کالای خواب ایرانی را کدام برند تولید می‌کند؟

شرکت ویستر اعلام کرد: برند ویستر باکیفیت‌ترین تشک، بالش و کالای خواب را بر اساس استانداردهای روز دنیا و با قیمت بسیار مناسب تولید می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام شرکت تولیدی و صنعتی ویستر، امروز خرید از برندهای معتبر و خوشنام داخلی که محصولات خود را با استفاده از تکنولوژی‌های جدید و بهترین مواد اولیه ارائه می‌دهند در بخش قابل توجهی از جامعه به موضوعی عادی تبدیل شده است. در واقع برندهای داخلی که توانسته‌اند محصولات خود را با کیفیتی در حد رقبا با کالاهای خارجی ارائه کنند، بیشتر از قبل مورد استقبال قرار گرفته‌اند. زیرا مردم قبل از اینکه بخواهند فقط به‌صورت ذهنی از محصولات داخلی حمایت کنند، به فکر خرید کالا هایی هستند که کیفیت و قیمت مناسبی داشته باشند و همچنین گارانتی و خدمات پس از فروش خوبی را نیز ارائه دهند.

یکی از شرکت‌های داخلی که در جذب مخاطبان بسیار موفق بوده است و در حوزه کالای خواب محبوبیت بسیاری در ایران پیدا کرده است برند ویستر است.

کالاهای این مجموعه که به‌صورت کامل با برندهای خارجی رقابت می‌کند در فروشگاه‌های سراسر کشور جزو پرفروش‌ترین محصولات است که به‌دلیل ارائه باکیفیت‌ترین محصول، با قیمتی بسیار مناسب‌تر از برندهای خارجی است.

از مهم‌ترین محصولات این مجموعه می‌توانیم به انواع تشک، لحاف، بالش، ملحفه، باکس (تختخواب) و بالاسری (تاج) اشاره کنیم.

استفاده از جدیدترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه همراه با دانش فنی بروز جهان در مجموعه تولیدی ویستر، راحتی را برای مصرف‌کنندگان این محصولات به ارمغان می‌آورد.

مفتول‌های اسپانیایی که بهترین نوع مفتول در جهان است در خط تولید این مجموعه به فنرهای ٢ تا ٨ لایه تبدیل شده که باعث راحتی و استحکام منحصر به فردی در تشک‌های ویستر می‌شوند. اسکلت مستحکم تشک‌های این برند با لطافت الیاف کم‌تعرق و پارچه‌های ٧٠درصد کتان وارداتی در هم آمیخته می‌شود تا همه جوانب یک تشک با کیفیت برای خوابی شیرین‌تر فراهم شوند.

تشک‌های ویستر در ۱۱ مدل به بازار عرضه می‌شوند که بر اساس مدل تشک از بهترین نوع Pocket Spring, Memory Foam, Fiber Ball پارچه‌های عطری غیر حساسیت‌‍زا و پارچه‌های دارای کپسول هوا استفاده می‌شود. در خط تولید ویستر به منظور ارتقای استانداردهای بهداشتی، کارگران کمترین تماس را با محصول دارند، به‌ویژه تولید بالش‌های این برند بدون به‌کار بردن دست و به‌صورت تمام اتوماتیک صورت می‌پذیرد.

برند ویستر که از سال ۸۵ در عرصه تولید کالاهای طبی و تشک فعالیت دارد، با ظرفیت تولید بالغ بر یک هزار و ٢٠٠ تخته تشک، دو هزار عدد بالش، یک هزار و ٥٠٠ عدد ملحفه و دو هزار عدد لحاف در هر شیفت کاری، فعالیت‌های خود را تحت محوریت اقتصاد مقاومتی و تولید ملی ادامه می‌دهد.

ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب به مشتریان از اهداف اساسی این شرکت است و در راستای تحقق آن موفق به اخذ نشان استاندارد ملی از سوی سازمان ملی استاندارد ایران شده است.

تشک‌های ویستر در مدل‌های مختلف در تطابق با نیاز مصرف‌کنندگان به بازار عرضه می‌شوند و در ساختار آن‌ها به فراخور مدل تشک از بهترین نوع فنرها، پارچه‌های عطری غیر حساسیت‌زا و منافذ عبور هوا استفاده می‌شود. در واقع مواد اولیه مورد استفاده در محصولات ویستر از جمله اسفنج هوشمند، الیاف توپی و پارچه مطابق با استاندارد و قابل مقایسه با مواد مصرفی صنعت نساجی روز دنیا است.

استفاده از جدیدترین و با کیفیت‌ترین مواد اولیه همراه با دانش فنی روز جهان در ویستر، باعث محبوبیت این مجموعه در صنعت تشک و کالای خواب کشور شده است.

دکوراسیون داخلی

شرکت تولیدی و صنعتی ویستر در کنار فعالیت‌های خود در حوزه کالای خواب مبادرت به انجام پروژه‌هایی در زمینه دکوراسیون داخلی (تزئینات داخلی) می‌کند که در این بخش نیز این مجموعه طرفداران بسیاری دارد.

مقالات علمی مرتبط

وب‌سایت ویستر اکنون علاوه بر ارائه محصولات و خدمات این مجموعه به‌دلیل انتشار مطالب مختلف و مقالات علمی در رابطه با مسائل مرتبط با کالاهای خواب مانند راهنمای خرید و نکات موثر در سلامتی هنگام خواب، بسیار پربازدید شده است.

پشتیبانی و خدمات پس از فروش

یکی دیگر از ویژگی‌های برند ویستر ارائه بهترین خدمات پشتیبانی و خدمات پس از فروش است و سیستم پاسخگوی آنلاین در وب‌سایت این شرکت نیز از دیگر تعهدات آن نسبت به مصرف‌کنندگان هستند.

همچنین گستردگی فروش محصولات شرکت ویستر در سرتاسر ایران توسط نیروهای مجرب و کارآمد باعث رونق صنعت کالای خواب شده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده محصولات این برند می‌توانند به سایت ویستر مراجعه کنند و یا برای دریافت مشاوره رایگان با شماره تلفن ۰۲۱۶۶۳۲۳۲۳۲ تماس بگیرند.

انتهای پیام

نظر شما