شناسهٔ خبر: 25710774 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بوشهر| جلیقه ضد گلوله تحویل محیط‌بانان استان بوشهر شد

R41363/P1486/S6,53/CT11

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر از واگذاری تجهیزات حفاظتی و جلیقه ضد گلوله به محیط‌بانان استان بوشهر خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، حسین دلشب ظهر امروز  در نشست با کارشناسان حفاظت محیط زیست استان بوشهر با گرامیداشت روز تنوع زیستی به زیست‌گاه‌‌های جانوری استان بوشهر پرداخت و با اشاره به وجود 8 منطقه حفاظت شده اظهارداشت: استان بوشهر دارای 8 منطقه حفاظت شده است که این مناطق زیستگاههای انواع جانوران به ویژه پرندگان زمستان گذر است.

وی بیان کرد: شش منطقه شامل پناهگاه حیات وحش خارگ، اثر طبیعی ملی خارگو، منطقه حفاظت شده حله، منطقه حفاظت شده مند، پارک ملی دیر نخیلو، پارک ملی نایبند دارای ظرفیت‌های مهم زیست محیطی برای زاد و ولد انواع جانوران است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر مساحت مناطق حفاظت شده استان بوشهر را 167 هزار هکتار دانست و گفت: مساحت مناطق حفاظت شده استان بوشهرافزون بر6.5 درصد از سطح استان  شامل می‌شود.

دلشب به تجهیز شدن محیط بانان به امکانات مورد نیاز اشاره کرد و گفت: محیط بانان استان بوشهر نسبت به گذشته مجهزتر شدند که این تجهیزات تا پایان  امسال افزایش می‌یابد.

وی از واگذاری تجهیزات حفاظتی و جلیقه ضد گلوله به محیط‌بانان استان بوشهر خبرداد و تصریح کرد: محیط بانان یگان حفاظت محیط زیست بوشهر به جلیقه ضد گلوله تجهیز شدند تا  از این پس در ماموریت‌های که احتمال درگیری و تیراندازی از سوی متخلفان وجود دارد استفاده کنند.

انتهای پیام/م

نظر شما