شناسهٔ خبر: 25708721 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برخورد پراید با درخت حادثه آفرید

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از برخورد یک دستگاه سواری پراید با درخت و مصدوم شدن راننده خودرو خبر داد.

صاحب‌خبر -

آتش پاد علی تراب پور، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به وقوع یک فقره سانحه رانندگی در این کلانشهر بیان داشت: ساعت 11 و 16 دقیقه امروز، 2 خرداد ماه، وقوع یک فقره تصادف خودرو پراید با درخت، حد فاصل میدان شهید بندر تا سه راهی تپه به سامانه 125 سازمان گزارش شد.

وی تصریح کرد: ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی بلافاصله پس از دریافت گزارش حادثه، با 2 دستگاه خودروی اطفا حریق و یک دستگاه خودرو امداد و نجات از نزدیک ترین ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

تراب پور با بیان اینکه سرعت زیاد و توانایی نداشتن راننده برای کنترل خودرو سبب برخورد خودرو پراید به درخت و مصدوم و محبوس شدن راننده خودرو شد اذعان داشت: آتش نشانان به محض حاضر شدن در محل حادثه، نسبت به ایمن سازی محل حادثه و نصب علائم راهنمایی و رانندگی در مسیر اقدام کردند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در ادامه افزود: نیروهای امدادی آتش نشانی با استفاده از دستگاه های هیدرولیکی بدنه خودرو را بریده و راننده مجروح را با احتیاط کامل از داخل خودرو خارج کرده و به امدادگران اورژانس 115 جهت درمان تحویل دادند.

انتهای پیام/گ

مصدوم شدن راننده پراید بر اثر برخورد با درخت

برچسب‌ها:

نظر شما