شناسهٔ خبر: 25707953 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

تجمع مقابل یک شرکت پیش‌فروش خودرو

تعدادی از مالباختگان شرکت پرشین پارس با تجمع مقابل این شرکت خواهان پاسخگویی مسئولان این شرکت در مقابل 9 ماه بلاتکلیفی و سرگردانی شدند.

صاحب‌خبر -

تعدادی از مالباختگان شرکت پرشین پارس با تجمع مقابل این شرکت خواهان پاسخگویی مسئولان این شرکت در مقابل 9 ماه بلاتکلیفی و سرگردانی شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، جمعی از مال باختگان و فریب خوردگان شرکت پرشین پارس امروز مقابل یکی از شعبات این شرکت در خیابان اسفندیار تجمع کردند و خواهان استرداد وجه پیش‌خرید خودرو از این شرکت شدند.

محمد مسعودی یکی از مالباختگان این شرکت در گفت‌وگو با فارس در این رابطه، افزود: شرکت پرشین پارس در شهریور ماه سال گذشته یک دستگاه خودروی تویوتا کرولا را به اینجانب پیش فروش کرده که براساس قانون سازمان استاندارد ورود این خودرو از اسفند سال 1395 به کشور به دلیل عدم رعایت استانداردهای سازمان استاندارد ایران ممنوع بوده است.

وی افزود: واردات این خودرو همچنین براساس لیست ارسالی از سوی سازمان توسعه تجارت به گمرک ممنوع بوده و براساس اصل صد و بیست و سوم قانون اساسی جمهوری اسلام ایران قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز این کالا حکم کالای ممنوع و قاچاق را داشته است.

این مالباخته با تاکید بر اینکه متاسفانه این شرکت نه تنها به تعهدات خود در قبال مشتریان عمل نمی‌کند، گفت: بلکه هنوز هم با ثبت نام افراد جدیدی را فریب می‌دهد.

مسعودی اظهار داشت: با گذشت 9 ما از واریز پول پیش خرید خودرو توسط اینجانب که بیش از 200 میلیون تومان است، هنوز بلاتکلیف هستم.

وی گفت: در حال حاضر حدود 200 نفر از خریداران خودرو پیش‌فروش از این شرکت چنین وضعیتی را دارند و هیچ پاسخ مشخصی را از شرکت مربوطه نگرفته‌اند.

به گزارش فارس نوازنی یکی دیگر از مالباختگان در این باره به فارس گفت: شهریور ماه سال گذشته یک خودرو هیوندا اکسنت 2018 با پیش پرداخت 55 میلیون از شرکت خودرو آرمان پرشین پارس خریداری کرده است که براساس قرارداد منعقد شده با این شرکت باید ظرف 15 روز خودروی خود را تحویل می‌گرفت، اما اکنون با گذشته 9 ماه نه خودرویی تحویل گرفته و نه شرکت پیش‌پرداخت خرید خودرو را به وی پرداخت کرده است.

برچسب‌ها:

نظر شما