شناسهٔ خبر: 25707498 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

حمید درخشان:تیمی که مدعی قهرمانی است از هیچ قرعه‌ای نمی‌ترسد

دوست داشتیم با بردن استقلال به مرحله بعد برویم/ دربی را در نیمه نهایی می‌بینیم

سرمربی سابق پرسپولیس در مورد قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص قرعه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و تقابل با الدحیل اظهار داشت: قرعه سختی است و نمی‌توانیم بگوییم از این قرعه خوشحالیم ولی تیمی که می‌خواهد قهرمان آسیا شود و مدعی قهرمانی است نباید از هیچ قرعه‌ای بترسد و فراری باشد و باید آمادگی بردن هر تیمی حتی الدحیل را داشته باشیم.

وی افزود: پرسپولیس توانایی پیروزی برابر الدحیل را دارد. یک اتفاق خوب برای ما افتاد و آنهم برگزاری بازی برگشت در ورزشگاه آزادی است که یک پوئن مثبت محسوب می‌شود. اتفاق بدی هم که وجود دارد بسته بودن پنجره پرسپولیس است و متاسفانه امکان تقویت تیم وجود ندارد. امیدوارم باشگاه با علم به موقعیتی که در آن قرار داریم تمام توانش را برای حفظ داشته‌های تیم به کار بگیرد و بازیکنانی هم که خواهان جدایی هستند با درک شرایط پرسپولیس حداقل تا باز شدن پنجره در تیم بمانند و کمک کنند.

سرمربی سابق پرسپولیس در مورد شکل نگرفتن دربی در این مرحله گفت: من دوست داشتم به استقلال بخوریم و با بردن این تیم راهی نیمه نهایی شویم ولی اینطور نشد و امیدوارم در نیمه نهایی شاهد دربی باشیم و صعود به فینال با بردن دربی اتفاق جالبی خواهد بود.

درخشان در مورد قرعه استقلال هم خاطرنشان کرد: ما السد را برابر پرسپولیس دیدیم. تیم خطرناکی هستند و نباید دست کم گرفته شوند ولی با کیفیتی که از استقلال دیدیم می‌تواند پیروز شود و راهی مرحله بعد شود. به نظرم هر دو تیم ما صعود خواهند کرد و مرحله بعد دربی در پیش داریم.

نظر شما