شناسهٔ خبر: 25706917 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دبیران تالش در مسابقات آزمایشگاهی علوم تجربی کشور سوم شدند

آستارا - ایرنا - روابط عمومی اداره آموزش و پرورش تالش اعلام کرد: 2 دبیر از این شهرستان در مسابقات آزمایشگاهی دبیران علوم تجربی دوره اول متوسطه کشور، مقام سوم را به دست آوردند.

صاحب‌خبر -

گزارش خبرنگار ایرنا از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش تالش حاکی است که نخستین دوره مسابقات آزمایشگاهی دبیران علوم تجربی دوره اول متوسطه کشور با شرکت 64 دبیر در قالب 32 تیم و از هر استان یک تیم 2 نفره، هفته جاری در استان قم برگزار شد و شرکت کنندگان در دو مرحله کتبی و عملی با هم رقابت کردند.
مرحله عملی این مسابقات، هر صبح و عصر در دو روز متوالی با آزمایش‌های فیزیک و زیست شناسی توسط تیم های منتخب استان ها اجرا شد و خانم ها مریم سعدی و سمیه داداشیان دبیران علوم تجربی دوره اول متوسطه شهرستان تالش به عنوان نماینده استان گیلان، مقام سوم کشور را کسب کردند.
توسعه فعالیت های آزمایشگاهی با دست ورزی، تقویت انگیزه در آزمایش های علوم تجربی و مهارت افزایی دبیران علوم تجربی در فعالیت های آزمایشگاهی از هدف های این مسابقات بود.
شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.2 هزار و 600 معلم و دبیر در 440 مدرسه به 32 هزار دانش آموز در تالش علم می آموزند.
7106 / 7124 /6030

نظر شما