شناسهٔ خبر: 25705475 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آرمان امروز | لینک خبر

واکنش جادوگر به صحبت‌های کی‌روش

صاحب‌خبر -

آرمان- کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در صحبت‌های اخیرش به هدایتی مالک استیل آذین اشاره کرده است و البته مذاکره پرسپولیس با سیدجلال حسینی را در اردوی تیم‌ملی به‌گونه‌ای دیگر روایت کرده است این مساله باعث شد تا کریمی‌به کی‌روش پاسخ دهد.

صحبت کی‌روش

کی‌روش می‌گوید: ما در تیم‌ملی شخص یا افرادی را نمی‌خواهیم که از طریق دوستشان که قصد داشت کمک مالی به تیم‌ملی داشته باشد،بیایند در هتل تیم‌ملی و ساعت یک‌ونیم بامداد دو بازیکنی که قرار بود به استقلال بروند را جلویشان را بگیرند و به‌دنبال این باشند که تفاهم ایجاد شود تا این دو بازیکن به‌جای باشگاه استقلال به‌جای دیگری بروند.با آن اتفاق مالی در آن دوره، با آن دو بازیکن ساعت یک و نیم بامداد توافق مالی صورت گرفت. ما در تیم ‌ملی اینگونه افراد را نمی‌خواهیم.ساعت 1:30 بامداد بازیکن من را بیدار کردند تا به پرسپولیس بیاورند. دیگر من در تیم‌ملی نمی‌خواهم که ساعت 1:30 بامداد اشخاصی دوستانشان را به اردوی تیم‌ملی بیاورند. آن اتفاق که یک اتفاق شعبده‌گونه بود، جایی که بدون اطلاع من به اتاق بازیکنانم رفتند و با آنها قرارداد امضا کردند. من اینگونه ایجنت‌ها که به اصطلاح به آنها دلال گفته می‌شود را در تیم‌ملی بخواهند فعالیت کنند را قبول نخواهم کرد و نخواهم پذیرفت.تا زمانی که من در تیم‌ملی هستم، تیم‌ملی یک وسیله یا یک پُلی برای جابه‌جایی بازیکنان از استقلال به پرسپولیس نخواهد بود. در هر کشوری که کار کرده‌ام در انگلیس، در پرتغال یا در اسپانیا اگر چنین اتفاقی بیفتد آن ایجنت یا همان واسطه یا همان دلالی که این کار را انجام داده مطمئنا با جریمه‌های هنگفتی روبه‌رو خواهد شد و این باشگاه‌ها نیز با جریمه‌های کلانی متضرر خواهند شد. امیدوارم این موضوع مشخص شود که چه کسی به‌عنوان یک دلال در فوتبال ایران چنین کارهایی را انجام می‌دهد. متاسفانه در یک مقطع بدون اطلاع ما به هتل ورود کردند، با آن حق‌ورودی که دوستانشان در تیم‌ملی در اختیار داشتند، این دلال‌ها نیز به اردو ورود کردند. اینها افرادی بودند که آقای هدایتی را به تیم‌ملی معرفی کردند. اینها دوستان آقای هدایتی بودند، تا زمانی که من در تیم‌ملی هستم دیگر چنین اتفاقاتی رخ نخواهد داد، به همین دلیل یکسری از افراد،من را دوست ندارند ولی برای من ایرادی ندارد و باعث افتخارم است که چنین افرادی،من را دوست ندارند.به‌خاطر اینکه این فرد یا افرادی بخواهند از تیم‌ملی سوءاستفاده کنند یا وسیله از خارج کشور به داخل بیاورند تا زمانی که من هستم این اتفاق نخواهد افتاد. این افراد اگر بخواهند از تیم‌ملی استفاده کنند تا باشگاه‌ها را به جان هم بیندازند و آنها را وارد چالش کنند و میان آنها تفرقه بیندازند، من این اجازه را نمی‌دهم.اگر مرا دوست ندارند این دیگر مشکل خودشان است.

پاسخ جادوگر

علی کریمی‌ در مورد اظهارات اخیر کی‌روش اظهارکرد: خیلی وقت است که صحبت‌های کی‌روش برای من اهمیتی نداشته چون حرف‌هایش را قبول ندارم من قبل از جام ملت‌های آسیا سال 2015 از تیم‌ملی کناره‌گیری کردم و طبیعتا از جلسه شبانه ساعت یک و نیم بامداد اطلاعی ندارم و بهترین شخصی که می‌تواند پاسخ دهد خود حاج حسین هدایتی است.اما درباره برخی صحبت‌های سرمربی تیم‌ملی درباره آقای هدایتی که کمک‌های مالی زیادی به تیم‌ملی داشته و خودم شاهدش بودم، باید یک موضوع را متذکر شوم البته برای من شنیدن این حرف‌ها اصلا عجیب نیست چون مدت‌هاست که سرمربی تیم‌ملی را شناخته‌ام. وی ادامه داد: ایشان یادشان هست که در طبقه 26 هتل آزادی (رستوران) به‌همراه مترجم‌شان (آرین قاسمی) چه حرف‌هایی را در وصف هدایتی در حضور حاج حسین و من مطرح کردند. شاید هم فراموش کرده باشند اما من می‌گویم تا یادشان بیاید که گفتند «شخصی مثل هدایتی باید رئیس فدراسیون یا همیشه کنار تیم‌ملی باشد و یک صندلی VIP برایش در ورزشگاه اختصاص دهند». نمی‌دانم شاید آن موقع بحث پول مطرح بوده که آن حرف‌ها را می‌زد. کریمی‌در پایان اظهارکرد:من قبل از این هم در مصاحبه‌هایم در مورد کمک مالی حاج حسین هدایتی به تیم‌ملی در اردوی آفریقای جنوبی صحبت کرده بودم که ایشان روی مرا زمین نینداختند و مبلغ قابل توجهی را به تیم‌ملی دادند. البته تا آنجا که می‌دانم کمک ‌های دیگری هم به تیم‌ملی داشته‌اند که اگر خودشان صلاح بدانند درباره‌اش صحبت می‌کنند.

نظر شما