شناسهٔ خبر: 25705264 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ابراز تاسف استاندارخوزستان از ضرب و شتم عکاس

استاندار خوزستان گفت: ضرب و شتم عکاس خوزستانی در پارک ربیع مایه تأسف و تاثر است و از شنیدن این خبر بسیار ناراحت شدم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراز تاسف استاندارخوزستان از ضرب و شتم عکاسغلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان  بیان داشت: شب گذشته در پارک ربیع اهواز به دست ماموران شهرداری عکاسی مورد ضرب و شتم  قرار گرفت که وقوع چنین حادثه ای مایه تأسف و تاثر است و از شنیدن این خبر بسیار ناراحت هستم.

وی ضمن صدور پیگیری جدی این موضوع  افزود: این خبرنگار کار غیرقانونی نکرده و تنها وظیفه ذاتی خود را انجام داده و کسی حق جسارت و اهانت به خبرنگاران را ندارد چرا که خبرنگاران چشم بیدار جامعه هستند و با شرافت و پاکی و در عین مظلومیت و محرومیت ایثار گرانه به جامعه خدمت می کنند و چنین رفتاری شایسته آن ها نیست.

شریعتی با اشاره به برخورد قانونی با خاطیان امر عنوان کرد: به سادگی از این ماجرا نمی گذریم و خاطیانی امر به مجازات کار خود خواهند رسید و تنبیه سخت به همراه عواقب قانونی و حقوقی در انتظار آن ها است و فرماندار اهواز و حوزه معاونت سیاسی اجتماعی باید  این ماجرا را تا آخر پیگیری و نتیجه لازم را به من گزارش دهند.

وی گفت: تا زمانی که به عنوان استاندار خوزستان خدمت می کنم اجازه نمی دهم کسی در استان چنین رفتار زننده ای با خبرنگاران داشته باشد و قانون باید برای عامل این واقعه به شکل کامل اجرا شود .

انتهای پیام/م

ضرب و شتم عکاس خبرنگار در اهواز

برچسب‌ها:

نظر شما