شناسهٔ خبر: 25703436 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تارتار: کی‌روش قصد توجیه داشت و دلایلش منطقی نبود/ در جام جهانی تجربه بیشتر از جوانی به درد می‌خورد

R1015203/P1015145/S3,27/CT1

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی در هفدهمین دوره لیگ برتر تأکید کرد که دلایل کارلوس کی‌روش برای کنار گذاشتن بازیکنانی مثل سید جلال حسینی و وریا غفوری منطقی نبوده است.

صاحب‌خبر -

مهدی تارتار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد خط خوردن سیدجلال حسینی و وریا غفوری و دلایلی که کی‌روش در این زمینه آورده است، گفت: کی‌روش استدلال‌هایی داشت که منطقی نبود و او قصد توجیه داشت، در واقع او با حرف‌هایی که زد توپ را به زمین مربیان لیگ برتری انداخت. کی‌روش می‌توانست خیلی راحت بگوید که سلیقه‌اش حکم می‌کند که این بازیکنان خط بخورند، ولی این کار درست نبود که او چنین دلایلی بیاورد.

وی ادامه داد: در فهرست تیم ملی بازیکنی مثل دژاگه وجود دارد، ولی بازیکن دو پُسته‌ای مثل غفوری خط خورده است. در لیست کی‌روش بازیکنانی هستند که حرف‌های او را نقض می‌کنند. در این بین خط خوردن سید جلال که خیلی عجیب بود. در جام جهانی همه ایرانی‌ها انتظار دارند که خوب نتیجه بگیریم و مطمئناً در روسیه تجربه بیشتر از جوانی به درد می‌خورد. بهتر است جوان‌گرایی در سطحی پایین‌تر انجام شود و ما در روسیه به بازیکنان باتجربه نیاز داریم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی در هفدهمین دوره لیگ برتر همچنین تصریح کرد: ما دوست نداریم آرامش تیم ملی به‌هم بریزد و به تصمیم سرمربی تیم ملی احترام می‌گذاریم، ولی بعد از جام جهانی انتقادها زیاد خواهد شد و آن زمان بهتر می‌شود اتفاقات اخیر را نقد کرد. واقعاً کنار گذاشتن غفوری و حسینی عجیب بود.

تارتار در پایان در مورد احتمال ادامه حضورش در تیم پارس جنوبی اظهار داشت: ما چند روز پیش جلسه خوبی داشتیم و امروز هم نشستی با مدیرعامل باشگاه خواهم داشت. اگر مشکلات مالی برطرف شود دوست دارم در تیم پارس جنوبی بمانم.

انتهای پیام/ 

نظر شما