شناسهٔ خبر: 25702237 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

بوستان سردار ملی تبریز به بهره برداری رسید

به گزارش ایرنا، بوستان سردار ملی در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع در مدت شش ماه در راستای توسعه سرانه فضای سبز بویژه در مناطق کم برخوردار و با هدف فراهم

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، بوستان سردار ملی در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع در مدت شش ماه در راستای توسعه سرانه فضای سبز بویژه در مناطق کم برخوردار و با هدف فراهم کردن محیط شاداب برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت شهروندان اجرا شده است.
شهردار تبریز سه شنبه شب در آیین بهره برداری از این بوستان گفت: بهره برداری از تمامی منابع و امکانات شهرداری برای خدمت به شهروندان از ضرورت های مدیریت شهری است.
ایرج شهین باهر افزود: پنج هزار مترمربع زمین اختصاص داده شده به این بوستان اگر به تجاری تبدیل می شد میلیاردها ریال درآمد برای شهرداری منطقه داشت اما برای رفاه آسایش مردم این منطقه که قبلا نخاله گاه بود به فضای سبز تبدیل شد.
وی با اشاره به اینکه صدای بازی کودکان بهترین و زیباترین صدا برای ماست، اظهار داشت: این مکان هم اکنون به محلی برای بازی کودکان و استراحت بزرگان و سالمندان تبدیل شده است.
شهردار تبریز با اشاره به اینکه شهرداری وظیفه خود در خصوص احداث و تحویل این بوستان به شهروندان را انجام داده است، یادآوری کرد: انتظار می رود مردم با همکاری شهرداری از امکانات موجود که متعلق به خودشان است، حفاظت کنند.
شهین باهر ادامه داد: اگر مردم از اقدام شهرداری حمایت نکنند این امکانات از دست می رود و باید مردم خود نگهبان و حافظ امکانات موجود در چنین پارک هایی باشند.
رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی تبریز نیز در این آیین گفت: احداث بوستان های محله ای اقدام عملی شهرداری در راستای توجه به خواسته های شهروندان است.
فریدون بابایی اقدم افزود: از دغدغه های اساسی ساکنان این منطقه وجود این محل به عنوان منطقه ای خرابه و نخاله گاه بود که اکنون به بوستان زیبایی تبدیل شده است.
وی تکمیل باند کندرو بلوار ستارخان را از دیگر خواسته های شهروندان ساکن در این منطقه دانست و ادامه داد: شهروندان انتظار دارند تا کارهای باقی مانده باند کندرو ستارخان نیز به اتمام برسد و شاهد بهره برداری از این طرح باشند.
عضو شورای اسلامی تبریز با اشاره به هزینه چندین میلیارد تومانی برای توسعه زیرساخت ها و کاربری های عمومی در این منطقه، یادآوری کرد: احداث بوستان های محله ای تداوم برخی مسیرگشایی ها، توسعه فضای سبز و فضای ورزشی و تفریحی از دیگر خواسته ای شهروندان این منطقه است.
بوستان محله ای سردار ملی در بلوار ستارخان، جنب آتش نشانی به بهره برداری رسید.
8023/6183
انتهای پیام

نظر شما