شناسهٔ خبر: 25701602 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

ولیعهد ناکام سعودی این روزها چه می‌کند؟ +عکس

منبع: تسنیم

از آن تاریخ یعنی از بیستم ژوئن سال گذشته میلادی (۳۰ خرداد ۹۶) اطلاعات چندانی درباره وی به جز عکس‌هایی که در صفحه منتسب به وی منتشر می‌شود، در دست نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، ‌20 ژوئن 2017  (30 خرداد 96 ) بود که محمد بن نایف که در دو دهه گذشته یکی از مهره های قدرتمند در دستگاه امنیتی عربستان بود و پادشاه بعدی این کشور به شمار می رفت، با فرمان ملک سلمان پادشاه عربستان برکنار شد و محمد بن سلمان پسر وی، جای بن نایف را گرفت.

پس از برکناری بن نایف، برخی منابع از بازداشت خانگی وی خبر دادند و اینکه هیچ یک به جز اعضای نزدیک خانواده‌اش حق ملاقات با وی را ندارند و حتی ولیعهد معزول 57 ساله برای دیدن هیچ کس به غیر از مادر سالخورده‌اش حق خروج از منزل را آن هم با همراهی نگهابان جدیدی که برای مراقبت از او گماشته شده بودند، نداشت.

بیشتر بخوانید:

ولی‌عهد مخلوع سعودی همچنان در حصر است +عکس

حتی یک منبع نزدیک به نایف گفته بود که وی خواستار سفر به سوئیس یا لندن برای اقامت دائم شده بود که سلمان و پسرش با این درخواست مخالفت کرده بودند.

از زمان برکناری بن نایف که تقریبا یک سال می‌گذرد، بر اساس تصاویر معدودی که از وی در فضای مجازی منتشر شده است، وی به کارهای شخصی و تفریحاتی همچون شکار و بازی با نوه‌هایش مشغول بوده است.

در تازه‌ترین عکسی که از وی منتشر شده است،‌وی در حال نماز خواندن با داماد(نایف بن ترکی بن عبدالله) و نوه‌اش( عبدالله بن سعود) است.

نظر شما