شناسهٔ خبر: 25701318 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

موضع دفاعی صهیونیستها در جبهه جنوبی و شمالی؛

دو اقدام اولیه رژیم صهیونیستی در صورت آغاز جنگ چیست؟

یدیعوت آحرونوت : 40 تا 50 هزار اسرائیلی ساکن دو شهر کریات شمونه و سدیروت هستند که باید در جنگ احتمالی آینده همه آنها از این دو شهر تخلیه شوند.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از سمانیوز، روزنامه  یدیعوت آحرونوت در گزارشی اعلام کرد: در چارچوب تجارب گذشته و آمادگی برای تهدیدات آینده نتانیاهو و لیبرمن تصمیم گرفتند دو شهر کریانت شمونه در شمال و سدیروت در جنوب را در صورت وقوع درگیری نظامی در آینده در مرزهای شمالی یا جنوبی تخلیه کنند.

یدیعوت آحرونوت در ادامه این گزارش نوشت:  40 تا 50 هزار اسرائیلی ساکن  دو شهر کریات شمونه و سدیروت هستند که باید در جنگ احتمالی آینده همه آنها از شهر تخلیه شوند.

 

 

بر اساس طرح تخلیه که «موتیل» نامیده می شود، تنها ساکنانی در شهر باقی می مانند که برای انجام ماموریت های خود به وجود آنان نیاز است مانند پلیس و نیروهای نجات.

 

بر اساس این طرح اهالی این دو شهر به هتل های بحر المیت و منطقه مرکزی (فلسطین اشغالی) منتقل خواهند شد. مهمانان این هتل ها نیز در مواقع اضطراری تخلیه می شوند. این مسئله در چارچوب قراردادهای بلند مدتی انجام می شود که میان وزارت جنگ و برخی هتل ها منعقد می گردد.

 

انتهای پیام/ح.ع/22

نظر شما