شناسهٔ خبر: 25701135 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل زندان های استان زنجان:

جشن گلریزان در استان زنجان برگزار می شود

زنجان-مدیرکل زندان های استان زنجان از برگزاری جشن گلریزان در استان زنجان خبر داد و گفت: این مراسم ۱۴ خردادماه مصادف با ۱۹ رمضان در دارالقرآن کریم زنجان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

علاءالدین کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر از برگزاری جشن گلریزان در استان زنجان خبر داد و افزود: این مراسم ۱۴ خردادماه مصاف با ۱۹ رمضان در دارالقرآن کریم زنجان برگزار می شود و در شهرستان های ابهر و خرمدره  هم این جشن برگزار خواهد شد.

مدیرکل زندان‌های استان زنجان گفت: زندانیان دارای بدهی مالی، مهریه، نفقه، حوادث کارگاهی، و تصادفات  و دیه، مشمول کمک‌های مردمی در جشن گل‌ریزان هستند و تنها شامل زندانیان جرایم غیر عمداست.

کریمی اظهار کرد: خانواده‌های این زندانیان به دلیل نبود سرپرست خانواده با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند و باید به این افراد کمک شود.

وی افزود: زندانیان جرائم غیر عمد در استان زنجان افراد آبرومندی هستند که با کمک‌های خیرین می توانند به آغوش خانواده‌های خود بازگردند.

کریمی یادآور شد: خوشبختانه ستاد دیه استان زنجان با همکاری مردم خیرخواه زنجان در بحث کمک‌های مردمی عملکرد خوبی داشته است.

وی گفت: ۲۶۳ زندانی جرایم غیر عمد در استان زنجان چشم‌انتظار کمک‌های مردمی هستند و ۲۷ میلیارد تومان میزان بدهی این تعداد زندانی است و ازگل ریزان سال گذشته ۳۳۹ زندانی با کمک‌های خیرین و ستاد دیه استان آزاد شدند.

نظر شما