شناسهٔ خبر: 25700869 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

با میزبانی از پرتماشاگرترین بازی های لیگ قهرمانان

آزادی جذاب ترین ورزشگاه آسیا شد

کنفدراسیون فوتبال آسیا در فاصله چند ساعت تا قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در گزارشی ورزشگاه آزادی تهران را جذاب ترین ورزشگاه قاره معرفی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، حضور هم زمان دو تیم پرطرفدار پایتخت ایران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا باعث شد تا بار دیگر میانگین حضور تماشاگر در معتبرترین تورنمنت باشگاهی قاره آسیا با رشد چشمگیری روبرو شود که برگزاری بازی های استقلال و پرسپولیس در این ورزشگاه بزرگ مزید برعلت شد تا طرفداران ایرانی بار دیگر رکوردهای قاره را بشکنند.

 


در شرایطی که تنها چند ساعت به قرعه کشی رقابت های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا فاصله بود سایت afc در گزارشی به معرفی اتفاقات ویژه این فصل از رقابت ها پرداخت و از ورزشگاه آزادی و میزبانی اش از بالغ بر 80 هزار نفر در بازی های رسمی این تورنمنت به عنوان جذاب ترین لحظات لیگ قهرمانان نام برد.


سایت afc نوشت:« آزادی تهران در مرحله گروهی همچنین پلی آف میزبان پرتماشاگرترین بازی های این فصل بود تا جایی که حضور 90 هزار نفر در بازی استقلال با العین همین طور 80 هزار نفر در بازی پرسپولیس با الجزیره صحنه های جذاب و فراموش نشدنی در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان به جا گذاشت».

 

نظر شما